• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

طرح افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت برق بلغان در شهرستان لارستان به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 7339
  • 10 شهریور 1399 - 18:57
طرح افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت برق بلغان در شهرستان لارستان به بهره برداری رسید
همزمان با هفته دولت طرح افزایش ظرفیت پست 63 کیلوولت بلغان در شهرستان لارستان طی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان و مهندس عزیزیان معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، مهندس عزیزیان معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای استان فارس در آیین افتتاح این طرح با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و با هنر و شهدای دولت ، هفته دولت را فرصتی برای بیان ارزشهای خدمت بی منت به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و اظهار داشت : تامین زیر ساخت های توسعه برق و انرژی از جمله رویکردهایی است که در استان فارس در راستای جهش تولید امسال در اولویت شرکت برق منطقه ای قرار گرفته است .
مهندس عزیزیان با بیان اینکه از همه ظرفیت ها و قابلیت های توسعه در جهت تامین برق و انرژی به عنوان یک زیر ساخت مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی در استان فارس و شهرستان لارستان بهره گیری می شود گفت: امسال همزمان با هفته دولت هشت طرح تامین و انتقال برق در این استان با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۷ میلیارد ریالی راه اندازی شده که زمینه ساز توسعه همه جانبه به ویژه در زمینه های اقتصادی و اجتماعی است.
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای استان فارس در ادامه گفت: محدود بودن منابع انرژی به چالشی جدی در عصر حاضر تبدیل شده است. برق یکی از مهم ترین انرژی های پاک است که می تواند برای یک اقتصاد در حال توسعه مانند جامعه ما اهمیت بسزایی داشته باشد و زمانی بر اهمیت این موضوع افزوده می شود که از یک سو سایر منابع انرژی همانند نفت و گاز مهم ترین منبع درآمدی بوده و از سوی دیگر تقاضا برای گاز و فرآورده های نفتی به طور روز افزون در حال افزایش است.
مهندس عزیزیان خاطر نشان کرد : افزایش بکارگیری انرژی برق باعث گسترش بخش صنعت و رونق نسبی بخش کشاورزی می شود و با ایجاد تحولات ساختاری، فرایند توسعه اقتصادی را تسهیل می کند. شواهد تجربی بدست آمده بر اساس توابع تولید بخشی در اقتصاد نیز این موضوع را تایید می کند.
وی با بیان مشخصات طرح افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت برق بلغان در شهرستان لارستان یاد آور شد : در قالب این طرح ظرفیت پست بلغان به ۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کرد که با سرمایه گذاری ۹۵ میلیارد ریالی دولت اجرایی شده است و هدف آن تامین برق متقاضیان جدید ، پاسخگویی به نیازهای موجود و پوشش افزایش تقاضای برق در جنوب فارس است .
در این مراسم جلیل حسنی فرماندار شهرستان لارستان نیز با تقدیر از خدمات شرکت برق منطقه ای استان فارس و خدمتگزاران دراین عرصه تقدیر کرد و گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۷۸ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال در تابستان امسال دراین شهرستان افتتاح شد یا عملیات اجرایی آن آغاز گردید .
حسنی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: از این تعداد ۷۴ طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتبار ۸۴۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7339

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.