• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

قوانین کارآمد فضایی برای اجرایی شدن ندارند

  • کد خبر : 7221
  • 05 شهریور 1399 - 15:19
قوانین کارآمد فضایی برای اجرایی شدن ندارند
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین مازاد در کشور وجود دارد و برخی از اجرای قوانین کارآمد نیز جلو گیری می‌کنند.

روح الله نجابت چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجلس به اعتبارنامه دو شخص شبه وارد کرد و تنها یکی از این افراد دارای مشکلاتی بود که اعتبارنامه وی ملغا شد.

او با اشاره به موضوع فضای مجازی و طرح ایجاد محدودیت در این فضا یادآور شد: موضوع فضای مجازی موضوعی است که باید توجه ویژه ای به این موضوع وجود داشته باشد و باید از این ظرفیت به گونه‌ای استفاده کرد که انقلاب بیش از گذشته در جهان دیده شود.

وی افزود: خانواده‌ها نیز باید با آگاهی نسبت به مدیریت فضای مجازی اقدام کنند این در حالی است که از فرصت موجود در شبکه‌های مجازی باید استفاده شود تا سکوی پرتابی برای نظام در جهان باشد.

نجابت در خصوص موضوع اقتصاد در کشور نیز تصریح کرد: فضای نامطلوب اقتصادی که در کشور وجود دارد باید از استان‌ها نسبت به بهبود اقتصاد اقدام کرد تا بتوان نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه گام برداشت.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: قوانین اضافی در کشور وجود دارد اما قوانین کارآمد نیز اجرایی نمی‌شود باید اقدامات در کشور عملیاتی شود و با تدوین بسته‌های مناسب ضمن از بین بردن موانع موجود در اقتصاد نسبت به راه اندازی این بخش اقدامات لازم فراهم شود.

او با اشاره به ضعف موجود در مدیریت کشور یادآور شد: ضعف در همدلی و همگرایی مسئولین وجود دارد اما با توجه به فضایی که در مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است به دنبال ایجاد همدلی در میان ارکان مختلف انقلاب هستیم تا با برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت نسبت به توسعه گام برداشت.

نجابت با اشاره به طرح اختصاص سوخت به تمامی مردم و ارائه کالا برگ به اقشار مختلف اجتماعی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های نمایندگان مردم به خصوص نمایندگان شیراز مبارزه با فساد و رانت است.

او تصریح کرد: مجلس یازدهم جز انقلابی‌ترین مجلس بعد از انقلاب است بنا است که این تعبیر رهبر را به معنی واقعی کلمه تحقق کنیم در حوزه انتخابیه به جهت اهمیت شرایط اقتصاد و تولید بازدیدهایی از مراکز تولیدی و صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان داشته‌ایم و تلاش شده است که اتفاقی برای شیراز رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7221

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.