• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرکل کمیته امداد فارس؛

توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند فارس

  • کد خبر : 7215
  • 05 شهریور 1399 - 14:47
توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند فارس
مدیرکل کمیته امداد فارس از توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش بیش از ۶۲ میلیارد ریال در طرح "مهر حسینی" بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان خبر داد.

محمد بذرافشان عصر امروز در مراسم توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان فارس اظهار داشت: این لوازم التحریر در قالب طرح “مهر حسینی” بین دانش آموزان فارس توزیع می‌شود و ارزش هر یک از این بسته‌ها ۲۵۰ هزار تومان است.
وی تاکید کرد: در صورتی که شرایط شیوع بیماری کرونا طوری باشد که کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار شود خیران استان فارس برای تهیه تبلت و گوشی اندروید برای دانش‌آموزان نیازمند اعلام آمادگی کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه خیران بزرگوار فارس در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند، عنوان کرد:  امروز افتخار می‌کنیم که کمیته امداد که مولود مبارک نظام جمهوری اسلامی است فقط به معیشت نیازمندان نمی‌پردازد بلکه در عرصه‌های مختلف کارآفرینی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رویکرد علمی و دانش بنیان سمت و سوی خود را نشان داده است.
وی با اشاره به تجلیل از دانش‌‌آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد در این مراسم، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا دوست نداشتیم جمعیت زیادی در این برنامه حضور داشته باشند و بنابراین در این برنامه تنها از دانش‌آموزانی که در میادین علمی، ورزشی و فرهنگی در سطح بین‌الملل مقام کسب کرده‌اند تجلیل می‌شود.  
بذرافشان اظهار داشت: امروز مفتخریم که در زیر چتر ولایت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم جامعه مثل سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی به محرومان خدمت می‌کنیم.
عدم دسترسی ۱۰۰ هزار دانش آموز فارس به وسایل الکترونیک برای آموزش مجازی
فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پروش فارس نیز در این مراسم  با بیان اینکه با وجود کرونا نوع نیازها و تقاضاهای دانش‌آموزان محروم ما تغییر کرد و به نوعی نوع محرومیت تغییر کرده است، اظهار داشت: امروز نیاز دانش‌آموزان محروم ما وسایل الکترونیک برای آموزش‌های مجازی است که به حمدالله بخشی از آن توسط خیران در کمیته امداد در حال تامین است.
وی با بیان اینکه طبق آمری که به صورت میدانی جمع‌آوری شده بالغ بر ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در فارس شناسایی شده‌اند که هیچ گونه وسایل الکترونیک که برای آموزش مجازی در دسترس ندارند، گفت: البته آمار بیشتر است ولی دانش‌آموزانی که اصلا دسترسی ندارند ۱۰۰ هزار نفر هستند که امیدواریم با کمک خیرین و مردم این نیاز برطرف بشود زیرا با وجود آموزش‌های مجازی یک نیاز ضروری است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: لوازم التحریر نیز جز نیازهای همیشگی دانش‌آموزان محروم ما است که امروز کمیته امداد ۲۵ هزار سری لوازم التحریر در اختیار آنها قرار خواهد داد که کمک بزرگی برای دانش آموزان محروم ما است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7215

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.