• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
فرماندار شهرستان شیراز:

مشکلات ذره ای از اراده دولت برای خدمت رسانی کم نکرده است

  • کد خبر : 7210
  • 05 شهریور 1399 - 14:44
مشکلات ذره ای از اراده دولت برای خدمت رسانی کم نکرده است
فرماندار شیراز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد:دولت با توان کامل در مقابل فشارهای خارجی ایستادگی کرده و همواره حافظ مواضع نظام بوده است.

محمدرضا امیری به بحرانهای اقتصادی ناشی از تحریم ها و بلاهای طبیعی و انسانی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و افزود در شرایط تروریسم اقتصادی با هدف ساقط کردن نظام، دولت با ارایه سیاستهای مناسب، مسیر کنترل و مدیریت مسایل بوجود آمده را در پیش گرفت و در این میان فرمانداری شیراز به رغم تمامی تنگناها، نه تنها از انجام وظایف اصلی خود کوتاهی نکرد بلکه با ابتکار عمل، بسیاری از کارهای مغفول مانده گذشته را نیز دنبال کرد‌.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز محمدرضا امیری در این دیدار اظهار داشت: نگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس مبتنی بر وفاق و همدلی بوده که این مساله تاثیرات مثبت و چشمگیری در عملکرد اجرایی ادارات در شهرستان ها به خصوص شیراز داشته است که ۴۰ درصد از جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

تقدیر مقام معظم رهبری از فارس

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه دولت یکسال بسیار سخت را گذرانده ادامه داد: سرسختی، تعهد و ایثار مدیران شیراز در کنار فرهنگ غنی و همراهی مردم این شهر به ویژه در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا موجب شد مقام معظم رهبری، دیگر استانها را به الگوبرداری و الهام گرفتن از فارس تشویق کند و وزیر بهداشت از مسئولین استان فارس به عنوان استان موفق در سطح کشور و استانی که دارای کمترین میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس هست قدر دانی کرد.

امام جمعه شیراز مطرح کرد :رقابتهای سیاسی نباید منجر به تخریب دولت شود/روحیه شکر گزاری در جامعه تقویت شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شیراز در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت، فرماندار شیراز در راس هیاتی از معاونین و بخشداران این شهرستان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید به رای مردم احترام گذاشت خاطرنشان کرد: نقد از طرف رقبای سیاسی باید سازنده باشد به نوعی که موجب تخریب رقیب در چشم مردم نشود، چرا که تخریب دولت، موجب تخریب نظام و ناسپاسی مردم می شود.

آیت الله دژکام با بیان اینکه امام خمینی (ره) همیشه سیاست بر مبنای فتوت را به دیگران توصیه می کرد بیان داشت: در دنیای امروز و شرایط خاص حاکم بر جامعه باید اخلاق مداری و جوانمردی را مبنای رفتارهای فردی و جمعی قرار دهیم تا به مسیر تمدن سازی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب نزدیک و نزدیکتر شویم.

شیراز نیازمند نگاه راهبردی برای توسعه

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه کار در فرمانداری ساعت نمی شناسد، افزود: شیراز نیازمند راهبرد توسعه است و هرچند شورای شهر و شهرداری اجرای بسیاری از امور را بر عهده دارند، اما مصوبات کلان آنها باید از تایید فرمانداری بگذرد و آنها باید به نوعی با فرمانداری هماهنگ باشند و بنابراین مدیریت شهر زیر مجموعه مدیریت سیاسی قرار می گیرد.

آیت الله دژکام خاطر نشان کرد: فرماندار به عنوان مدیر سیاسی شهری همچون شیراز که در تمام دنیا شناخته شده است و جهت گیری و نوع رفتارهای این شهر تاثیر منطقه‌ای و حتی بین المللی دارد بایستی راهبرد توسعه ای داشته باشد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در اوضاع کنونی روحیه شکرگزاری باید بین افراد جامعه تقویت شود و ترحم و عطوفت نیز بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که طرح رزمایش کمکهای مومنانه با همین هدف در شیراز شکل گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7210

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.