• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛

طرح ملی«سه شنبه های تکریم» ابتکاری نو در دلجویی از خانواده شهدا محسوب می‌شود

  • کد خبر : 7165
  • 05 شهریور 1399 - 14:06
طرح ملی«سه شنبه های تکریم» ابتکاری نو در دلجویی از خانواده شهدا محسوب می‌شود
سهرابي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم را ابتکار جديد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و ستاد هماهنگي کانون‌ها فرهنگي هنري مساجد کشور توصيف کرد و گفت: اين طرح ابتکاري نو در دلجويي از خانواده‌هاي شهداست.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس: « صابر سهرابی»،  در نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که به منظور تجلیل از شهدای کارمند در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شده بود، گفت: این هفته هفتمین هفته از اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» است که با ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور اجرا می شود و  سپاسگزارم که این ابتکار شکل گرفت تا بتوانیم هر سه شنبه از خانواده شهدا دل جویی کنیم.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در هفته دولت و بزرگداشت شهدای کارمند قرار داریم و امروز خدمت خانواده ۲ شهید هستیم که شهید امیرحمزه خبازی از خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهید سید معصوم موسوی از همکاران استانداری است.


گفتنی است نهمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم امروز ۴ شهریور همزمان با هفته دولت و روز کارمند با تجلیل از خانواده شهیدان «سید معصوم موسوی» و «امیرحمزه خبازی» از شهیدان کارمند استان فارس در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص داشت. همچنین به صورت همزمان و در تهران از خانواده شهید «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز تجلیل به عمل آمد.


در این برنامه « محمدمهدی احمدی» مشاور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل حوزه وزارتی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و «مهدی انصاری» طی برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم حضرت احمد بن موسی(ع) به سخنرانی پرداختند.


براساس این گزارش، در این مراسم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شده بود، «آیت الله لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد و «رجبعلی راهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7165

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.