• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
در سومین روز هفته دولت :

شرکت فرماندار ممسنی در اردوی جهادی در بخش دشمن زیاری

  • کد خبر : 7142
  • 04 شهریور 1399 - 20:57
شرکت فرماندار ممسنی در اردوی جهادی در بخش دشمن زیاری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی درسومین روز هفته دولت، داود ایوبی فرماندار به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی و جمعی از معاونین وبخشدار دشمن زیاری وتعدادی از بسیجیان و مدیران ادارات شهرستان در اردوی جهادی روستای بخشی دهستان دولت اباد بخش دشمن زیاری شرکت کرد .فرماندار ممسنی در حاشیه این اردوی جهادی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی درسومین روز هفته دولت، داود ایوبی فرماندار به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی و جمعی از معاونین وبخشدار دشمن زیاری وتعدادی از بسیجیان و مدیران ادارات شهرستان در اردوی جهادی روستای بخشی دهستان دولت اباد بخش دشمن زیاری شرکت کرد .
فرماندار ممسنی در حاشیه این اردوی جهادی گفت :هفته دولت فرصت بازگویی خدمات دولت در مناطق مختلف است .
وی افزود :در هفته دولت امسال شهرستان ممسنی علاوه بر مراسمات معمول که روزانه اجرا می گردد در رویکردی نوین حضور در اردوی جهادی پیش بینی شد .
ایوبی ادامه داد:هدف این اردو زنده نگه داشتن روحیه جهادی دولتمردان نظام اسلامی و تجدید خاطرات اقدامات انقلابی و جهادی شهیدان رجایی و باهنر بود که همواره به عنوان خاطره ای ماندگار در اذهان عمومی تبدیل شده است .
وی وجود روحیه همدلی و همراهی همه جانبه ی نیروهای انقلاب در هر لباس و جایگاه برای خدمت به مردم در هر شرایط را از دیگر پیام این اردو عنوان کرد و گفت :حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با انها برای رفع مشکلات از رویکردهای اصلی و توصیه شده دولت و مدیریت ارشد استان بوده که در شهرستان به صورت مستمر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی اظهار داشت :خدمت به مردم در خیلی موارد نیاز به اعتبار ندارد بلکه نیازمند روحیه ایثارگری حتی از وجود مدیران و کارکنان ادارات و نیروهای مردمی است که در اردوهای جهادی به راحتی قابل اجرا است .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی با تشکر از فرمانده و نیروهای بسیج سپاه شهرستان در کمک به رفع مشکلات روستاها و مردم افزود :در سال گذشته با تفاهم ایجاد شده بین قرارگاه محرومیت زدایی و ابادانی و بسیج سازندگی قریب ۵۰پروژه کوچک و بزرگ با هماهنگی این قرارگاه و ادارات در بخش جوزار این شهرستان به اجرا و یا درحال اجراست .
وی گفت :با توافقات و رایزنی های انجام شده با سپاه شهرستان و استان در سال جاری نیز در یک دهستان محروم ماهورمیلاتی و یک دهستان محروم بخش دشمن زیاری شاهد حضور بسیج سازندگی برای کمک به رفع محرومیت در این مناطق خواهیم بود .
گفتنی است در اردوی جهادی یک روزه مسولان ممسنی عملیات اجرایی ساخت یک منزل مسکونی برای یک رزمنده فاقد منزل در روستای بخشی دشمن زیاری شروع گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7142

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.