• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد؛

آغاز عملیات اجرایی روکش و بهسازی آسفالت محور فیروزآباد-جم

  • کد خبر : 7138
  • 03 شهریور 1399 - 16:14
آغاز عملیات اجرایی روکش و بهسازی آسفالت محور فیروزآباد-جم
آیین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی لکه گیری، روکش و بهسازی محور فیروز آباد-جم و حدف واریانت ایستگاه گاز بعث در روستای قنات شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، هم زمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت آیین کلنگ زنی در عملیات اجرایی لکه گیری، روکش و بهسازی محور فیروز آباد-جم و حدف واریانت ایستگاه گاز بعث در روستای قنات باغ شهرستان فراشبند با حضور مهندس لقمانی سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس، مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ،امام جمعه و فرماندار شهرستان فراشبند برگزار گردید.

در این مراسم مهندس سیاهپور ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: طرح مطالعاتی این محور با  تلاش تیم راهداری استان در طول یکسال گذشته انجام شد و به کمک مسئولان تامین اعتبار و با همراهی دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی با موافقت مهندس حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، وزارت نفت و تاکید استاندار فارس امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه در هفته دولت هستیم.

وی با بیان اینکه کل برآورد اولیه پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال می باشد افزود: امید داریم با امکانات موجود و توان بخش خصوصی در حداقل زمان ممکن این پروژه  به بهره برداری برسد.

علیرضا سیاهپور گفت: انتظار داریم که فرمانداران شهرستان فیروزآباد و فراشبند در توزیع اعتبارات استانی جهت تسریع در اتمام پروژه  محور مذکور پیگیری و همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت:  تمام تلاش تیم راهداری استان در جهت بهبود هر چه بهترمحورهای موصلاتی به خصوص راه های شریانی برای مردم و رانندگان زحمتکش بخش حمل و نقل جاده ای می باشد و انتظار می رود با حمایت های مسئولان و مردم شریف این مهم محقق گردد.

در ادامه مهندس لقمانی معاون هماهنگی و امور زائرین استانداری فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: با تعامل خوبی که مهندس سیاهپور در سطح استان و ملی دارنند پروژه های استان را به نحوی هدایت می کنند که رضایت حد اکثری بین احاد مردم  ایجاد شود.

لقمانی خاطر نشان ساخت: عملیات اجرایی  این پروژه یکی از مهمترین پروژه های نگهداری جاده ای استان و جنوب کشور می باشد که با توجه به حجم سنگین ترافیکی این محور امیدواریم قبل از شروع بارش های سال جاری و زراعی به سرانجام برسد و کمک های مربوط به خارج از استان در سطح ملی از جمله وزارت راه و وزارت نفت با همکاری و همدلی در اسرع وقت در جهت پیشبرد اهداف پروژه صورت پذیرد.

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و… از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7138

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.