• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
فرماندار ممسنی :

حذف پارکینگ در مجتمع های تجاری و منازل در شهر نوراباد نگران کننده است

  • کد خبر : 7135
  • 01 شهریور 1399 - 16:10
حذف پارکینگ در مجتمع های تجاری و منازل در شهر نوراباد نگران کننده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :یکی از مشکلات اصلی شهر نوراباد نبود پارکینگ است و در این اوضاع شاهد افزایش خودرو از یک طرف وحذف پارکینگ در مجتمع های تجاری و منازل هستیم که این امر بسیار نگران کننده است .وی که در جلسه شورای ترافیک شهرستان ممسنی صحبت می کرد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :یکی از مشکلات اصلی شهر نوراباد نبود پارکینگ است و در این اوضاع شاهد افزایش خودرو از یک طرف وحذف پارکینگ در مجتمع های تجاری و منازل هستیم که این امر بسیار نگران کننده است .
وی که در جلسه شورای ترافیک شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود :مجتمع های تجاری اول نقشه پیش بینی و طراحی ساختمان ها که در ان پارکینگ لحاظ شده و تاییدیه شهرداری و نظام مهندسی را می گیرند ولی در ساخت انها دستکاری و پارکینگ ها حذف و نهایتا با جریمه کمی در کمیسیون ماده ۱۰۰تثبیت می شوند که این امر باعث مشکلات عدیده و مضاعف شدن روند معضلات فعلی برای شهروندان خواهد شد.
وی با انتقاد از روند نظارت و تاییدیه همچون ساختمان هایی توسط مراجع ذیصلاح اظهار داشت :مالکان مجتمع ها و منازل و مسولان متولی به فکر درامد کوتاه مدت نباشند و اینده شهر را به حراج نگذارند و در حین ساخت اجازه تخلف از نقشه های ارایه شده را ندهند و متخلفان را به مراجع ذیربط معرفی تا بیش از بین باعث ازهم گسیختگی شهر نوراباد و سرگردانی مردم در شهر نشوند .
ایوبی مبلغ جریمه مخصوصا در حذف پارکینگ را بسیار پایین ارزیابی و ابراز داشت :مبلغ حتی حداکثری مصوب کمیسیون ماده ۱۰۰خود عاملی برای تشویق به تخلف در ساخت و سازهای به ویژه مجتمع های تجاری می باشد گفت : مبلغ مذکور از قیمت یک متر پارچه امروزی کمتر است که انتظار می رود ارگان ها وشورا به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند .
رییس شورای ترافیک شهرستان ممسنی ابراز داشت :درحالی که اعضای شورای ترافیک تلاش مضاعفی بر کاهش ترافیک در شهر دارند و بعضا تصمیمات انها باعث نازیبایی و دردسر برای شهروندان وفعالان اقتصادی می شود شایسته نیست با حذف پارکینگ ها این روند نامطلوب برای آینده شهر موجب تشدید اوضاع ترافیکی شود .
دکتر ایوبی اضافه نمود :معابر و کاربری های مختلف شهری نوراباد متناسب با زمان تغییر نکرده و این گونه اقدامات فاقد پشتوانه علمی روند نگران کننده فعلی را تشدید خواهد کرد .
در این جلسه پس از ارایه نقطه نظرات اعضا پیرامون مسایل ترافیکی شهر و امار تصادفات در معابر و جاده های درون و برون شهری تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7135

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.