• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز؛

اجرای کمپین “شیراز قدردان شماست” در شیراز

  • کد خبر : 71150
  • 28 مرداد 1402 - 16:49
اجرای کمپین “شیراز قدردان شماست” در شیراز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با هدف کمک به ارتقاء فرهنگ ترافیک، از تیرماه امسال، کمپینی با عنوان "شیراز قدردان شماست" راه‌اندازی و با اکران تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر فعال شده است.

هادی شه‌دوست شیرازی شنبه ٢٨ مرداد با بیان اینکه محتوای تبلیغات اخلاقی و دارای ادبیاتی محترامه است، به خبرنگاران گفت: این کمپین بخشی از رسالت معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان مجموعه‌ای تاثیرگذار که با ترافیک شیراز به صورت مستقیم مرتبط و متصل است انجام می‌شود.

شهدوست با اشاره به اینکه تصادف و ایمنی ترافیکی درونشهری، به موضوعی حساس بدل شده و ذهن اکثر مردم و مسئولان را به خود مشغول کرده است، گفت: با توجه به اینکه تحقیقات نشان داده عامل انسانی بیشترین سهم را در بروز تصادفات رانندگی دارد، در این کمپین به دنبال راهکارهای فرهنگی و آموزشی برای ارتقاء سطح ایمنی ترافیک و حمل و نقل هستیم.

او با بیان اینکه کمپین “شیراز قدردان شماست” قصد دارد، رعایت نکات ترافیکی و فرهنگی را منجر به تحقق رفتار خوب در رانندگی و رعایت حقوق دیگران کند، گفت: در این کمپین برای انواع رسانه‌های مجازی، آنلاین و محیطی در قالب‌های مختلف و موضوعاتی آموزشی و آگاهی بخشی که برای شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان مورد توجه بوده، تولید محتوا انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد: علاوه بر تبلیغات محیطی؛ انواع ویدیوهای تولیدی کوتاه مردمی، همکاری همیاران ترافیک برای ارائه نکات آگاهی بخشی و ایمنی، تولید اینفوگرافیک‌ها، عکس نوشت‌ها، آموزش‌های میدانی و خیابانی، استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس، چهره‌های مردمی و شخصیت‌های تاثیرگذار نیز برنامه ریزی شده است.

شهدوست همچنین با بیان اینکه در این کمپین همراهی گروه سنی اثر گذار جوان مد نظر قرار گرفته و برنامه‌های متعددی برای آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و نوجوانان تدوین شده است، گفت: در بخش‌های دیگر کمپین «شیراز قدردان شماست» سایر مدل‌های حمل و نقلی نظیر اتوبوس و تاکسی‌ها، مترو و خودرهای باربری درون شهری نیز به این طرح اضافه خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: نتایج حاصل از تحلیل و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در میان تدابیر و سیاست‌های مختلف برای بهسازی رفتار و فرهنگ ترافیکی در راستای بهبود ایمنی و روان سازی حمل و نقل، عنصر آموزش و فرهنگ سازی برای اقشار مختلف، بیشترین سهم را در مقایسه با دیگر مولفه‌ها دارد لذا هدف اصلی این معاونت در راه‌اندازی کمپین “شیراز قدردان شماست” آگاهی بخشی است تا ضمن اصلاح خرده رفتارهای ترافیکی بتوانیم با آرامش و حفظ احترام در شرایط و حوادث ترافیکی به یکدیگر کمک کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71150

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.