• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
8

برگزاری جلسه توجیهی ویژه فعالین شب بازار زند/ تشکیل پرونده فعالین بازارهای شبانه

  • کد خبر : 70977
  • 25 مرداد 1402 - 11:45
برگزاری جلسه توجیهی ویژه فعالین شب بازار زند/ تشکیل پرونده فعالین بازارهای شبانه
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از تشکیل پرونده برای فعالین بازارهای شبانه در راستای طرح ساماندهی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز پژمان شفیعی در جلسه توجیهی فعالین شب بازار بولوار زند بابیان اینکه معبر عمومی متعلق به شهر و شهروندان است، اظهار داشت: طرح ساماندهی بر مبنای وظیفه سازمانی و پیگیری مطالبات مدیران ارشد استان و مدیریت شهری باهدف ایجاد ساختار و نظم‌بخشی به فعالیت بازارهای شبانه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه چارچوب اجرایی ساماندهی دست‌فروشان تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، افزود: فعالیت شب بازار بولوار زند می‌بایست به‌واسطه اهمیت این معبر با نگاه ویژه و در نظر گرفتن همه جوانب ساماندهی و دارای ساختار شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه در طرح ساماندهی دست‌فروشان به منافع شهر و شهروندان و احترام به کسب‌وکار و روزی حلال فعالین این بازارها توجه می‌شود، تصریح کرد: همه تلاش ما این است تا با ایجاد ساختار صحیح فعالیت بازارهای شبانه از تبدیل‌شدن آن‌ها به تهدید جلوگیری و فضای متناسب با شأن شهر، شهروندان و گردشگران مهیا شود.

شفیعی تغییر ساعت فعالیت بازارهای شبانه را گام مهمی در اجرای طرح ساماندهی عنوان و خاطرنشان کرد: با همکاری مناسبی که تاکنون از سوی نمایندگان بازارهای شبانه صورت گرفته است امیدواریم به‌سرعت اهداف موردنظر طرح محقق شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70977

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.