• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس :

فارس با احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکن ، پیشتاز توسعه مسکن شهری است

  • کد خبر : 7094
  • 03 شهریور 1399 - 21:43
فارس با احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکن ، پیشتاز توسعه مسکن شهری است

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس با گرامیداشت هفته دولت ونکوداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت : استان فارس با ساخت ۵ هزار و ۳۴ واحد مسکن شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت رکوردار و شاخص ساز مسکن شهری در سطح کشور است. به گزارش روابط عمومی […]

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس با گرامیداشت هفته دولت ونکوداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت : استان فارس با ساخت ۵ هزار و ۳۴ واحد مسکن شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت رکوردار و شاخص ساز مسکن شهری در سطح کشور است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس محمد رسول پروری با بیان اینکه تامین مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت متناسب با سطوح درآمدی متقاضیان از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در توسعه مسکن شهری است افزود: بنیاد مسکن علاوه بر تامین مسکن مددجویان تحت پوشش نهادهای امدادی ، احداث مسکن برای خانوارهای دارای عضو معلول و احداث مسکن در روستاها ، به توسعه مسکن شهری متناسب با سطوح درآمدی خانوارها و متقاضیان به عنوان یکی از شاخص های توسعه عمل کرده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس در ادامه از احداث ۱۹۰ واحد مسکن شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در سال گذشته در استان فارس خبر داد و بیان داشت : در این زمینه از ۳۳۶ میلیارد ریال منابع اعتباری بهره گیری شده است.

مهندس پروری خاطر نشان کرد: استان فارس همچنین یکی از موفق ترین استان های کشور در حوزه احداث مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است ، دراین استان ۲۷ هزار و ۵۹۷ واحد مسکن مهر ساخته و واگذار شده است و عملیات اجرایی ۹۵ درصد از واحد های مسکن مهر با موفقیت به اتمام رسید.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی  خانواده های دارای ۲ عضو معلول نیز در استان فارس ۴۳ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال اختصاص یافت و از این محل ۵۱۳ واحد مسکونی ساخته شده است. همچنین بنیاد مسکن در ساخت ۳۲۰ واحد مسکونی ویژه مدد جویان نیز مشارکت کرد و ۱۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به احداث این واحد ها اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7094

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.