• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
12
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان :

دستگیری از آسیب دیدگان و محرومان از آموزه های اصلی بنیاد مسکن است

  • کد خبر : 7091
  • 03 شهریور 1399 - 21:40
دستگیری از آسیب دیدگان و محرومان از آموزه های اصلی بنیاد مسکن است
نشست هم اندیشی رییس و کارشناس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان با سرپرست و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در خصوص امداد رسانی به مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شد ، مهندس امیر برومند سرپرست بنیاد مسکن لارستان در این نشست ابراز داشت : دستگیری از آسیب دیدگان و محرومان از آموزه های اصلی بنیاد مسکن است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس برومند در این نشست با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن هر دو از نهادهای بر خاسته از متن انقلاب هستند گفت: این دو نهاد در نهایت یک هدف را دنبال م یکنند و آن حمایت و دستگیری از قشر آسیب دیده و محروم جامعه است .

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان خاطر نشان کرد : هر جا ندای مظلومیتی شنیده شود و هر جا ردی از محرومیت و کم برخورداری باشد این وظیفه بنیاد مسکن و نهاد های انقلابی است که ورود نمایند و از ستم دیدگان و محرومان حمایت کنند .

مهندس برومند با یاد آوری اینکه بنیاد مسکن در زمینه توسعه روستایی و تامین مسکن شهری اقدامات شایسته در شهرستان لارستان انجام داده است از اعطای تسهیلات بلا عوض در سال گذشته به میزان ۸ فقره تسهیلات شهری و ۷ فقره تسهیلات روستایی خبر داد و افزود : دراین رابطه ۹۶۰ میلیون ریال به متقاضیان شهری و ۷۰۰ میلیون ریال به متقاضیان روستایی اختصاص یافت.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لارستان عملکرد بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری را هم تشریح کرد و گفت: در سالی که گذشت احداث پروژه ۸۸ واحدی لارستان  در زمینی به  مساحت ۱۴ هزار ۳۶۸  مترمربع در شهرک اندیشه این شهرستان دنبال شد ،  این طرح با مساحت زیر بنای ۹ هزار ۶۲۴ متر مربع و ۹ هزار ۶۰۰ متر مربع خیابان و فضای سبز و فضای عمومی احداث می گردد.

در این نشست رییس و کارشناس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از تلاشهای بنیاد مسکن برای خانه دار شدن محرومین و همچنین فعالیت جمعی بنیاد مسکن برا یتوسعه روستایی در این شهرستان تقدیر کردند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7091

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.