• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

گلباران قبور مطهر ستارگان درخشان ایران توسط کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز

  • کد خبر : 7046
  • 02 شهریور 1399 - 15:34
گلباران قبور مطهر ستارگان درخشان ایران توسط کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز
پاسداری از خون شهدا وظیفه ای بزرگ و مسئولیتی سنگین را برای ما رقم زده و باید به خاطر داشته باشیم که حرکت شهدای ما در ادامه ی قیام سرخ امام حسین(ع) بوده است

در سومین روز از محرم، کارکنان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، ضمن حضور در قطعه شهدای دارالرحمه شیراز، اقدام به عطرافشانی و گلباران قبور شهدای گرانقدر شیراز نمودند.

محمد کماندار مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه در گفتگویی با روابط عمومی این ناحیه گفت:شاید هیچگاه نتوانیم کاری را انجام دهیم که این شهدای عظیم الشان بر انجامش همت گماردند. اما در حد توان خود، در پاسداشت خونفشانی ها و ایثار این ستارگان خاکی، کوشش می کنیم. بدون شک، همین که بتوانیم در راه آموزش و تربیت نسل آینده ساز میهنمان، قدم های مثمر ثمری برداریم، خود نشانی از گام نهادن ما در مسیر گلرنگ آن عزیزان آسمانی است.

وی افزود:به قول مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. به همین خاطر است که من و همکارانم، بارها در طول سال، بنا به موقعیت زمانی و مناسبت های دینی و ملی، خود را به آستان پر فیض این پرستوهای بال و پر سوخته می رسانیم تا ارادت قلبی و میثاق با خون و راه آنان را به خود و دیگران یادآور شویم. یقین دارم که شهدای ارزشمند ما با سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) همراه هستند.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز دهه نخست محرم خاطرنشان کرد:پاسداری از خون شهدا وظیفه ای بزرگ و مسئولیتی سنگین را برای ما رقم زده و باید به خاطر داشته باشیم که حرکت شهدای ما در ادامه ی قیام سرخ امام حسین(ع) بوده است. با علم به این است که خود را وامدار خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و حرمین اهل بیت علیهم السلام می دانیم. امیدوارم این شهدای گرانقدر شفیع ما در پیشگاه خداوند بزرگ باشند.

گفتنی است در این مراسم، جمعی از معاونین، کارشناسان و همکاران فرهنگی نیز حضور داشتند و به عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا پرداختند. آئین گلباران قبور شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهید کامفیروزی، مسئول امورتربیتی ناحیه سه در دوران دفاع مقدس به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7046

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.