• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
5
در سی‌ونهمین جلسه شورای معاونین و شهرداران مناطق یازده‌گانه کلانشهر شیراز صورت گرفت؛

تقدیر مدیریت شهری از رئیس سابق شورای اسلامی شهر شیراز

  • کد خبر : 70309
  • 18 مرداد 1402 - 19:39
تقدیر مدیریت شهری از رئیس سابق شورای اسلامی شهر شیراز
در سی‌ونهمین جلسه شورای معاونین و شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز از رئیس سابق شورای اسلامی این کلان‌شهر تقدیر شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در سی‌ونهمین جلسه شورای معاونین و شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز از رئیس سابق شورای اسلامی این کلان‌شهر تقدیر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از اقدامات پر تلاش مهدی طاهری در کسوت ریاست سابق شورای اسلامی تقدیر و بر استفاده از تجربیات این نماینده پارلمان شهری تأکید کرد.

سید ابراهیم حسینی با تأکید بر همدلی میان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز و تداوم آن بیان‌ کرد: طی دو سال گذشته برنامه‌‌ها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و به مرحله اجرا رسیده است که آثار آن منتج به رضایتمندی مردم می‌شود.

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با تقدیر از مهدی طاهری رئیس سابق شورای ششم اظهار کرد: با توجه به گذشت دو سال از خدمت شبانه‌روزی دور ششم شورای اسلامی می‌توان به جرأت گفت “مهدی طاهری” ازجمله مدیران جهادی، با تجربه و پرتلاش بود که خدمات ارزنده‌ای در جهت خدمت به مردم ارائه کرد.

محمدحسن اسدی گفت: همه ما باید ارتباط مستقیم با مردم داشته، مشکلات و خواسته‌های آنها را شنیده و سرلوحه اقدامات مدیریتی و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خود قرار دهیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز بیان کرد: با توجه به همدلی شورای اسلامی و مدیران شهرداری شیراز خدمات خوبی در حال ارائه به شهروندان بوده و جهاد تبیین را طبق فرموده رهبر معظم انقلاب سرلوحه خود قرارداده و در خدمت مردم شریف شیراز باشیم.

بنا به اظهار اسدی؛ خواسته‌های مردم باید نیازسنجی شود و تمام سعی مدیریت شهری بر تسهیل امور شهروندان باشد.

رئیس سابق شورای ششم نیز خدمت به مردم را ذخیره‌ای برای آخرت و راهی بسیار دشوار و پر مسوولیت دانست و اظهار کرد: خدمت‌رسانی فرصتی طلایی برای خدمت به خلق و توشه آخرت و درواقع نعمتی است که خداوند به ما داده است.

مهدی طاهری تصریح کرد: ما با خدمت ارزنده به خلق خداوند موجبات رفاه مردم و امیدآفرینی واقعی را ایجاد می‌کنیم و این باعث دلگرمی و امیدواری خلق مردم می شود .

او عنوان کرد: مدیریت شهری باید به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده فعالیت کند تا مردم به وضوح اقدامات مدیران ارشد شهری را ببینند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امروز این کلان‌شهر به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده و مردم با دیدن این اقدامات امیدوار می‌شوند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70309

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.