• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

بهره برداری از ۵۰ پروژه برق رسانی در استان فارس همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 7017
  • 30 مرداد 1399 - 21:10
بهره برداری از ۵۰ پروژه برق رسانی در استان فارس همزمان با هفته دولت
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت: این شرکت به مناسبت فرارسیدن هفته دولت بیش از50پروژه‌ برق رسانی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از50 میلیارد تومان را آماده افتتاح و بهره برداری دارد.

احمدرضا خسروی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هدف از افتتاح این پروژه ها را تلاش درجهت افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن عنوان کرد و افزود: این پروژه ها شامل برق رسانی به ۶۵۲۹متقاضی برق شهری و روستایی
 می شود.

خسروی، با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها، بیش از۷۰کیلومتر شبکه های فشار متوسط وضعیف احداث و۶۰ دستگاه پست هوایی نصب شده است، یادآور شد: همچنین به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع افت ولتاژ دربرخی مناطق، با صرف اعتباری درحدود۲۱ میلیارد تومان، تعداد۱۰دستگاه اتوترانس و ۲۳ دستگاه پست هوایی نصب گردیده و تقویت ۱۶۰ دستگاه پست هوایی و اصلاح ۵۰۰ پایه فرسوده صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های برق رسانی به روستاهای بدون برق نیز اشاره کرد و گفت: ۷پروژه برق رسانی به روستاهای بدون برق استان با سرمایه گذاری ۲میلیارد و۴۰۰میلیون تومان همزمان با هفته دولت سال جاری افتتاح می شوند که با بهره ‌برداری از این پروژه‌ها ۵۶ خانوار ساکن در این روستاها از نعمت انرژی برق برخوردار می گردند.

وی افزود: برای برق‌رسانی به این روستاها ۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط وبیش از۳کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۸ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۲۵ کیلو ولت آمپر نصب شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از نصب ۲ هزار کنتور هوشمند فهام طی هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این تعداد کنتور فهام جهت مشترکین بزرگ دیماندی با صرف اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه با بیان اینکه خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس محدود به زمان خاصی نیست،تصریح کرد: پرسنل خدوم صنعت برق استان با درک شرایط کنونی کشور، ناشی از شیوع بیماری مهلک کرونا، از روزهای نخست درکنار مدافعان سلامت بوده و در جهت خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند.  

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7017

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.