• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
فرماندار ممسنی :

اعلام آمادگی دو خیر نورابادی برای کمک به تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان

  • کد خبر : 6982
  • 28 مرداد 1399 - 15:22
اعلام آمادگی دو خیر نورابادی برای کمک به تکمیل زیرساخت های  بهداشتی و درمانی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی در ادامه مشارکت شهروندان و خیرین عزیز شهرستان برای تکمیل زیرساخت های درمانی و بهداشتی شهرستان در شرایط کرونایی دو خیر نورابادی امادگی خود را برای ساخت زیر ساخت های لازم اعلام کردند .فرماندار ممسنی گفت :تا کنون علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی جمع کثیری از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی در ادامه مشارکت شهروندان و خیرین عزیز شهرستان برای تکمیل زیرساخت های درمانی و بهداشتی شهرستان در شرایط کرونایی دو خیر نورابادی امادگی خود را برای ساخت زیر ساخت های لازم اعلام کردند .
فرماندار ممسنی گفت :تا کنون علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی جمع کثیری از نخبگان شهرستان به نظام سلامت سه پروژه نیز توسط خیرین احداث و یا در حال احداث می باشد .
وی افزود :جناب اقای دکتر خسروی نژاد پزشک متخصص اهل برم سیاه ماهور میلاتی ساختمان همراه بیمار در بیمارستان ولیعصر نوراباد را با صرف هزینه ی بالغ بر ۱۰میلیارد ریال با همکاری مجمع خیرین سلامت شهرستان احداث که در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ممسنی اظهار داشت :احداث ساختمان انتقال خون شهرستان نیز توسط خیر نورابادی اقای سید ابراهیم موسوی در حال انجام است وایشان هزینه احداث ساختمان مذکور را در بیمارستان ولیعصر نوراباد تقبل کرده است .
وی اضافه نمود :ساختمان اورژانس ۱۱۵شهر خومه زار توسط موسسه خیریه روستاییان و عشایر به مدیریت حاج غلامرضا شهریور و حمایت مالی دکتر مهبودی مراحل پایانی خودرا طی می نماید که طی ماههای آتی تکمیل وتحویل اورژانس ۱۱۵خواهد شد .
ایوبی ادامه داد :در روزهای اخیر نیز با پیگیریهای انجام شده دو خیر بلند طبع نورابادی امادگی خود را برای احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵نوراباد و توسعه قسمت مراقبت های ویژه بیمارستان اعلام نموده اند .
وی گفت :این دوخیر نورابادی که فعلا تمایل به اعلام اسامی نمی باشند امادگی خود را برای صرف هزینه ی ۲۰میلیارد ریالی به فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان اعلام نموده اند
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اظهار داشت :با هماهنگی های انجام شده زمین مورد نیاز برای احداث اورژانس ۱۱۵ودر اختیار گذاشتن محدوده مورد نظر در بیمارستان توسط شبکه بهداشت و درمان برای توسعه در حال انجام است .
داود ایوبی ضمن تشکر از اقدامات خیرین حوزه سلامت از دیگر شهروندان متمول و دارای توانایی مالی نیز درخواست نمود به این حوزه پیوندند و در شرایط سخت حاصل از تحریم خدمتگزاران خود را برای تکمیل زیرساخت های شهرستان یاری نمایند تا تسریع لازم در خدمت به شهروندان شایسته و اصیل شهرستان فراهم گردد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6982

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.