• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
12
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع)؛

جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) برگزار شد

  • کد خبر : 6966
  • 30 مرداد 1399 - 19:43
جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) برگزار شد

سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز صبح امروز در جشنواره مالک­اشتر که به مناسبت تقدیر و تشکر از بسیجیان نمونه شرق شیراز برگزار شد، گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور شایسته سالاری و ایجاد زمینه برای رشد فرماندهان، مدیران و رده­ های موفق و برتر برگزار می شود. مرتضی خسروانی ضمن […]

سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز صبح امروز در جشنواره مالک­اشتر که به مناسبت تقدیر و تشکر از بسیجیان نمونه شرق شیراز برگزار شد، گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور شایسته سالاری و ایجاد زمینه برای رشد فرماندهان، مدیران و رده­ های موفق و برتر برگزار می شود.

مرتضی خسروانی ضمن بیان اینکه جشنواره مالک اشتر فرصتی برای ارتقاء فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی است، افزود: اهدافی چون وحدت رویه و نظام­مند شدن انتخاب رده ها ، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی ، رشد بیشتر رده ­ها ، استفاده بیشتر از فرصت­ها و توانمندی­ها و ظرفیت­ها ، زمینه  بروز خلاقیت­ها و نوآوری برای تحولی سازنده و پیش برنده و ارج نهادن به تلاش­های بسیج در راستای ماموریت­ها، را دنبال می کند.

فرمانده ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه: دشمن در جنگ سخت شکست خورده است  و به خوبی می داند که در نبرد سخت همیشه بازنده خواهد بود، اظهار داشت: می بینیم که استکبار بیش ازهر زمان دیگری به دنبال جنگ در زمینه های فرهنگی-اقتصادی است، و این جنگ را به حول و قوه الهی، با صبر مردم عزیز و تلاش و جهاد بسیجیان جوان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی خواهیم برد.

سرهنگ خسروانی در ادامه با دعوت مردم به هوشیاری در مقابل توطئه ­های استکبار، افزود: این بار هم دشمن همچون جبهه ­های دیگر شکست خواهد خورد و پیروزی بزرگ­تری برای انقلاب اسلامی رقم­ می­خورد.

 در پایان برنامه ضمن تقدیر و تشکر و اهداء هدیه به ۴۵ نفراز بسیجیان نمونه، حاج آقا محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از عکس شهید شاخص ناحیه احمد بن موسی(ع) رونمایی کردند، و ابراز امیدواری نمودند که راه این شهدا را بسیجیان ادامه می­دهند و پرچم انقلاب را همچنان با صلابت بیشتر برافراشته نگه خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6966

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.