• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرکل ثبت فارس:

تسریع در مستند سازی اراضی تملکی نیروهای مسلح در این استان با هدف اجرای بهینه تفاهم نامه موجود

  • کد خبر : 6951
  • 29 مرداد 1399 - 21:02
تسریع در مستند سازی اراضی تملکی نیروهای مسلح در این استان با هدف اجرای بهینه تفاهم نامه موجود
مدیرکل ثبت فارس بیان داشت: ادارات ثبتی این استان آمادگی دارند در صورت ارائه نقشه های مبتنی بر استانداردهای موجود و دیگر مستندات نسبت به صدور اسناد مالکیت نیروهای مسلح اقدام نمایند و ابراز امیدواری نمود تعامل مطلوب مجموعه ثبتی و نمایندگان نیروهای مسلح استان زمینه ساز اجرای بهینه تفاهم نامه فوق الذکر و تسهیل و تسریع مستند سازی این املاک و اراضی گردد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس و رؤسای ادارات مناطق پنج گانه ثبتی شیراز در دیدار با نمایندگان نزاجای این استان در خصوص رفع موانع مستند سازی املاک و اراضی تحت تملک ارتش و اجرایی نمودن بهینه تفاهم نامه منعقده سازمان ثبت و وزارت دفاع تبادل نظر و هم اندیشی نمودند.
در این نشست سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس با اشاره به این که تفاهم نامه تنظیمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تسهیل و سرعت بخشی به مستند سازی املاک و اراضی تملکی نیروهای مسلح منعقد گردیده بیان داشت: تعامل مطلوب و مدیریت بهینه بر انجام صحیح این فرایند علاوه بر اجرای صحیح قانون جامع حد نگار زمینه ساز حفظ و حراست از این املاک و اراضی می باشد.
وی خاطر نشان ساخت: ادارات ثبتی فارس آمادگی دارند در صورت ارائه نقشه های مبتنی بر استانداردهای موجود و دیگر مستندات نسبت به صدور اسناد مالکیت مربوطه اقدام نمایند و ابراز امیدواری نمود تعامل مطلوب مجموعه ثبتی و نمایندگان نیروهای مسلح این استان زمینه ساز اجرای بهینه تفاهم نامه فوق الذکر و تسهیل و تسریع مستند سازی این املاک و اراضی گردد.
قابل ذکر است در ادامه کارشناسان حاضر در این نشست ضمن بیان معضلات موجود به هم اندیشی و ارائه راهکار پرداختند و مقرر گردید کارگروه های مربوطه با هدف سرعت بخشی به صدور اسناد املاک و اراضی تحت تملک ارتش تداوم یابد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6951

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.