• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
7

استقبال دو عضو شورا و شهردار منطقه ۵ از بانوی ورزشکار شیرازی

  • کد خبر : 69244
  • 07 مرداد 1402 - 18:30
استقبال دو عضو شورا و شهردار منطقه ۵ از بانوی ورزشکار شیرازی
شهردار منطقه ۵ شیراز بر ضرورت حمایت از فعالان فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی ساکن در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز؛ رضا مسعودی در جریان مراسم استقبال از لیلا کشاورزی، بانوی ورزشکار شیرازی در فرودگاه شهید دستغیب، در راستای ارتقا بخشی به فرهنگ ورزشی و علم آموزی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردها و برنامه‌های مستمر شهرداری منطقه ۵، تشویق جوانان و سایر نخبگانی است که در حوزه‌های ورزشی و دانشگاهی حضور دارند تا از این طریق زمینه تشویق دیگران برای ورود به حوزه‌های علمی و ورزشی فراهم شود.

وی ابراز داشت: با اعلام خبر موفقیت این بانوی ورزشکار در مسابقات کره جنوبی به عنوان یک شهروند ساکن در منطقه ۵، برخود لازم دانستیم که با حضور دو تن از اعضای شورای شهر به استقبال ایشان برویم و تلاش می‌کنیم در ارتقاء فرهنگ ورزشی و توسعه علم در سطح مناطق مختلف شیراز پیشگام باشیم.

در همین ارتباط افسانه خواست خدایی؛ عضو هیئت رئیسه و ناظر شورای شهر در شهرداری منطقه ۵ نیز طی سخنانی، لیلا کشاورزی را یکی از بانوان موفق شهر شیراز در عرصه‌های ورزشی و دانشگاهی توصیف کرد و گفت: ایشان در یکی از دانشگاه‌های معتبر جهان مشغول به تحصیل هستند.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به سکونت ورزشکاران صاحب نامی همچون برادران گرایی، میثم دلخانی، لیلا کشاورزی، ساره جوانمردی و دیگر وززشکاران در منطقه ۵ بیان داشت: سیاستگذاری شهرداری منطقه ۵ و شورا بر این است که اهتمام ویژه به تشویق ورزشکاران ساکن منطقه داشته باشند تا انگیزه و امید به حضور در عرصه‌های ورزشی برای دیگر ساکنان نیز فراهم شود.

خواست خدایی یکی از سیاست‌های تشویقی در این زمینه را نامگذاری اماکن ورزشی به نام ورزشکاران ساکن در منطقه ۵ عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا سالن‌های ورزشی برادران گرایی، ساره جوانمردی و پارک خلیل عقاب نامگذاری شده‌اند.

ناظر شورا در شهرداری منطقه ۵، سالن تیراندازی ساره جوانمردی را یکی از پروژه‌های کم نظیر ورزشی کشور توصیف کرد و گفت: پس از سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی، این سالن یکی از بی‌نظیرترین سالن‌های تیراندازی در کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه در حوزه بانوان باید پررنگ تر باشد. کمیته بانوان و خانواده شورا به سهم خود در زمینه تامین زیرساخت‌های ورزشی بانوان تلاش کرده تا اثرگذار باشد؛ اما این مهم همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را می‌طلبد.

وی نصب تجهیزات ورزشی در باغ بانوان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از ورزش بانوان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این‌ مصوباتی هم وجود دارد که شهرداری را به تامین زیرساخت‌های ورزشی بانوان در مناطق ۱۱ گانه مکلف می‌کند.

عبدالحسن اسکندری، دیگر عضو شورای شهر شیراز نیز در جریان این مراسم گفت: مراسم استقبال از لیلا کشاورزی، بانوی ورزشکار شیرازی به همت شهرداری منطقه ۵ برگزار شد تا گام کوچکی در راستای تقدیر و تشویق از این بانوی ورزشکار قهرمان برداشته شود.

وی با بیان اینکه به زودی این بانوی ورزشکار به شورای شهر دعوت می شود اظهارداشت: در آنجا نیز با حضور اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم از این ورزشکار نخبه تجلیل خواهد شد.

اسکندری تصریح کرد: خانم لیلا کشاورزی بانوی ورزشکار شیرازی به تازگی موفق شد در مسابقات جهانی تکواندو کشور کره جنوبی با کسب مقام سوم جهان به مدال برنز دست پیدا کند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69244

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.