• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس؛

تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس

  • کد خبر : 6805
  • 26 مرداد 1399 - 21:53
تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس
دکتر حبیب دانش منش ؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش با اعلام این خبر افزود بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با توجه به سیاست توسعه ای دانشگاه و لزوم توجه به گسترش مراکز ورزشی در سطح استانها و همچنین مصوبه هیأت امنای دانشگاه جامع علمی کاربردی با تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در رشته های ورزشی و ارائه تسهیلات ۳۰ درصد تخفیف به قهرمانان متقاضی تحصیل در رشته های غیر ورزشی موافقت شد.
وی عنوان کرد که کلیه باشگاه های ورزشی (غیر دولتی) و همچنین صنایع فعال در امر تیم داری، جهت استفاده از این تسهیلات می توانند با اداره کل امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس به شماره۰۷۱۳۶۳۳۲۱۷۱ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل نمایند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در ادامه در خصوص پذیرش مهرماه ۹۹ نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد که پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای از تاریخ ۴ الی ۱۱ شهریور و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) از ۱۱ الی۱۷ شهریور ماه آغاز می شود و داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.
دکتر حبیب دانش منش افزود: متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6805

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.