• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
مدیرعامل مجمع خیرین شهرسازو فرهنگ ساز شیراز؛

مردم به سراهای فرهنگ مهربانی اعتماد دارند

  • کد خبر : 6788
  • 25 مرداد 1399 - 19:22
مردم به سراهای فرهنگ مهربانی اعتماد دارند
مدیرعامل مجمع خیرین شهرسازو فرهنگ ساز شیراز گفت :دولت در مسیر واگذاری امور به مردم قدم‌های بلندتری بردارد چرا که هرجا کارها به مردم سپرده شده است مردم به خوبی از عهده کارها برآمده‌اند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز،سید عبدالرضا دستغیب در مراسم تکریم و معارفه مسئولین سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز ضمن تبریک سالروز تشکل‌های مردم‌نهاد با معرفی اهداف و برنامه‌های تدوین شده این مجمع که به الگوی ملی در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی تبدیل شده است گفت: دولت در صورت که به وظیفه حاکمیتی خود در بخش‌های امنیت بهداشت و آموزش بپردازد و امور اجتماعی اقتصادی و فرهنگی را به مردم واگذار کند چراکه مردم و تشکل های مردم نهاد در این حوزه ها عملکرد بهتری داشته و خواهند داشت.
سید عبدالرضا دستغیب با بیان اینکه بسیج نمونه بارز و موفق مشارکت های مردمی در حوزه های مختلف است گفت :بسیج نمونه بارز و شایسته سمن های موفق در کشور است. دستغیب افزود: باید به مردم اعتماد کند چرا که مردم با ورود خود به مسائل اجتماعی و فرهنگی با کمترین هزینه به بیشترین میزان بهره‌وری دست یافته اند و خواهند یافت
به گفته این مسئول از ابتدای شکل گیری این مجمع تاکنون ۵۲۰ هزار قلم کالا اعم از البسه، لوازم منزل، کتاب، نوشت افزار ، دارو و مواد غذایی و غیره توسط خیراندیشان شیرازی به سراهای فرهنگ مهربانی اهدا شده است.
وی تاکید کرد: توزیع این کمک ها با توجه به نیت اهدا کننده بین گروه‌های هدف توزیع شده است . دستغیب افزود: سراهای فرهنگ مهربانی با نگاهی مردمی بصورت هیئت امنایی اداره می‌شود و مردم به سراهای فرهنگ مهربانی به واسطه نظارت های عالی خود اعتماد مضاعفی دارند. دستغیب گفت : سراهای فرهنگ مهربانی مردمی و مردم توام با اعتماد به فعالیت‌های انجام شده نگاه میکنند.
نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و رییس هیئت امنای سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای مدیر قبلی سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز تاکید کرد: هر کاری که دلی و ازصنیم قلب انجام شود پر برکت خواهد بود و مردم از آن استقبال می کنند . وی موفقیت مجمع خیرین شهردار و فرهنگ ساز شیراز را در گرو مردمی بودن آن دانست و افزود :مردمی بودن عنصر اصلی ماندگاری و استمرار این حرکت خداپسندانه است.
گفتنی است در این مراسم از تلاش ها و خدمات شاهین حدادی مدیر قبلی سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز تقدیر و سردار خلیل رحمتی مدیر به عنوان مدیر سرای فرهنگ مهربانی شماره یک معرفی شد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6788

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.