• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین دوره مسابقات آزاد رباتیک استان فارس برگزار شد ‌ اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس‌/ ۱۶۰ یادمان شهدای گمنام وجود دارند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۴۰۱ تن انواع کود کشاورزی را به شهرستان کوار ارسال و توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان داراب از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۰ هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان مرودشت توزیع کرد در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۶۰ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان خفر توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۱۱۵ کود سوپر فسفات ساده شرکت ارکان شیمی جنوب توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس

6
قزل سفلی؛

نهضت پیگیری امور مردم راه‌اندازی شود 

  • کد خبر : 67806
  • 18 تیر 1402 - 16:50
نهضت پیگیری امور مردم راه‌اندازی شود 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز ضرورت دارد نهضت پیگیری امور و کارهای مردم راه‌اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.

اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سپیدان بیان کرد: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند، به کجا می‌خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تامل در ظرفیت‌ها و استعدادهای در حوزه‌های مختلف امکان ندارد.

قزل‌سفلی اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت‌ها، ضعف‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت‌ها هرچند کوتاه هم که باشند اثرگذار بوده و به کار آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشد و در هیچ عرصه‌ای اجازه ندهند که رانت خواران، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.

قزل سفلی افزود: همچنین استفاده از نیروهای کارآمد که در کنار خوب بودن دارای توانمندی و کارآمدی هم باشند نیز در دستور کار فرمانداران و سایر مدیران باشد.

او اظهار کرد: باید خود را به مردم و مسائل آنها به ویژه محرومان نزدیک کنید و با حضور میدانی و محسوس و ملموس در صدد حل مشکلات آن‌ها برآیید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی انتظار ما از مدیران و فرمانداران است،  مردم از ما مسئولان انتظار دارند که پیگیر حل مشکلات آنها باشیم و حتی اگر پیگیری‌های ما به نتیجه هم نرسد همین که ببینند مسئولان برای حل مشکلات آنها تلاش و کوشش می‌کنند، رضایت آنها را جلب می‌کند.

قزل سفلی گفت: مسئولان در اتاق خود را به روی جوانان به ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت آنها استفاده کنند.

او ضمن تاکید بر لزوم گسترش دایره مشورت فرماندران و مدیران با روحانیون ، بزرگان و پیشکسوتان افزود: امروز در شرایطی هستیم که ضرورت دارد همه در کنار هم قرار گیریم و تمام ظرفیت‌ها را نیز برای حل مشکلات مردم و مسائل نظام در کنار هم قرار دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عنوان کرد: همچنین به پیشنهادات و ایده‌های مردم، دانشجویان و استادان دانشگاه توجه شود و به کارگیری ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنها مد نظر باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67806

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.