• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

نشست علمی متخصصان دانشگاه‌های پنسیلوانیا و علوم پزشکی شیراز گشایش یافت

  • کد خبر : 6725
  • 23 مرداد 1399 - 22:06
نشست علمی متخصصان دانشگاه‌های پنسیلوانیا و علوم پزشکی شیراز گشایش یافت
استادان دانشگاه و متخصصان دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا در یک همایش علمی از راه دور آخرین یافته های علمی و تازه های پژوهشی پیرامون بیماری و ویروس کرونا را با پژوهشگران و محققان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اشتراک می گذارند. این همایش علمی اکنون در webinar.sums.ac.ir/international در حال برگزاری است.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز  اعلام کرد : این همایش علمی  با هدف انتقال و اشتراک تجربیات مرتبط با بیماری کرونا  در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با موضوع بحث گروهی (panel discussion ) مشترک با دانشگاه پنسیلوانیا از کشور آمریکا با عنوان “Coronavirus crisis: A conversation between Iranian and American experts” برگزار می شود.

دکتر نصر الله عرفانی با یاد آوری اینکه این همایش از راه دور  در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز می شود افزود:  دکتر کامران باقری لنکرانی، استاد ممتاز گروه داخلی گوارش،   دکتر محسن مقدمی، استاد گروه داخلی دانشگاه  علوم پزشکی شیراز و   دکتر انی سوری، استاد گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با بیماری کرونا در ارائه مطالب این همایش علمی مشارکت دارند.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد:  همچنین دکتر جاناتان مورِنو، دکتر سوزان وایس و دکتر ویرا عاملی از اساتید برجسته دانشگاه پنسیلوانیا در این وبینار به بحث و تبادل نظر پیرامون جنبه‌های مختلف این همه گیری  جدید در کشورهای ایران و آمریکا می پردازند.

شرکت در این برنامه علمی رایگان بوده و علاقمندان با پیوستن به لینک برنامه به آدرسwebinar.sums.ac.ir/international در زمان شروع برنامه، می‌توانند به عنوان کاربر مهمان  وارد فضای نرم‌افزار Adobe Connect شده و در این نشست مجازی حضور یابند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا  و عدم امکان برگزاری تجمعات و نشست‌های آموزشی در سطح ملی و فراملی، معاونت بین‌الملل دانشگاه برگزاری وبینارها و ژورنال کلابهای مجازی را در دستور کار قرار داده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6725

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.