• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

روستای نظر آباد سروستان و کارکردهای توسعه روستایی

  • کد خبر : 6669
  • 23 مرداد 1399 - 21:13
روستای نظر آباد سروستان و کارکردهای توسعه روستایی

عملیات آسفالت روستای نظرآباد شهرستان سروستان از اعتبارات سیل سال گذشته دراین شهرستان کلید خورد و با حرکت کامیون ها و دستگاههای راهسازی در این روستا ، شاکله اصلی توسعه روستایی و توسعه معابر در روستای نظر آباد به ثمر نشست . به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مدیر بنیاد مسکن شهرستان […]

عملیات آسفالت روستای نظرآباد شهرستان سروستان از اعتبارات سیل سال گذشته دراین شهرستان کلید خورد و با حرکت کامیون ها و دستگاههای راهسازی در این روستا ، شاکله اصلی توسعه روستایی و توسعه معابر در روستای نظر آباد به ثمر نشست .

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان  با تاکید بر استفاده از فرصت های قانونی برای توسعه و محرومیت زدایی در مناطق روستایی سروستان افزود: بسیاری از روستاهای شهرستان سروستان  قابلیت هایی ویزه و شگرف در توسعه روستایی دارد و نیاز  است تا چرخ توسعه و محرومیت زدایی دراین مناطق به گردش در آید .

غلامرضا منعم اجرای طرح های توسعه معابر روستایی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: توسعه معابر از جمله ملموس ترین طرح های توسعه و محرومیت زدایی است که افزایش رضایتنمندی روستاییان را به همراه دارد .

منعم همچنین گزارشی از اجرای طرح های توسعه در سال گذشته در مناطق مختلف شهرستان سروستان ارائه داد و در ادامه گفت: بنیاد مسکن دراین شهرستان در سالی که گذشت با تملک ازطریق شیوه نامه به میزان۵ هکتارازاراضی روستاهای شهرستان اقدام کرد ، همچنین در این سال واحد صدوراسناد مالکیت شهری و روستایی نزدیک به ۱۲۰ سند به متقاضیان تحویل داده است ، این اقدام با مشارکت و همراهی ثبت اسناد و املاک میسر شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات فنی وکارشناسی به تعداد۴۵۰ فقره ، پرداخت وام مقاوم سازی درسطح روستاها وشهرهای کوهنجان وسروستان به تعداد۱۶۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیارد ریال و پرداخت وام های قرض الحسنه، تعمیرات ، معیشتی به تعداد۱۵۰ فقره با اعتباری بالغ بر۲۳میلیارد ریال از دیگر کارکردهای بنیاد در سال گذشته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان همچنین در ادامه به پرداخت۱۵ فقره وام حوادث احداث شهری و روستائی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت بنیاد مسکن با پرداخت وام های بلاعوض به متقاضیان، وام های احداثی،تعمیری،معیشتی شاخص های مثبتی در این شهرستان به ثبت رساند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6669

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.