• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
با حضور فرماندار شهرستان ممسنی؛

مجمع عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان ممسنی برگزار گردید

  • کد خبر : 6642
  • 23 مرداد 1399 - 21:40
مجمع عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان ممسنی برگزار گردید
با حضور فرماندار ،امام جمعه ، مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی و جمع کثیری از کشاورزان شهرستان ممسنی ، مجمع عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی، فرماندار ممسنی در این مجمع گفت :پایه و اساس اقتصاد شهرستان ممسنی بر اساس کشاورزی و دامداری است و انتظار است متولیان این بخش در خصوص ارزش افزوده محصولات تولیدی رویکردهای جدیدتری را مدنظر قرار دهند .
وی افزود :درحالی که اقتصاد ما مبتنی بر فعالیت های بخش کشاورزی است ولی موفقیت و اوازه دیگر تحصیل کردگان شهرستان بیش از مهندسین کشاورزی است و به نوعی می توان فاصله بین داشته ها و نوع رفتار تحصیلاتی ما فاصله معناداری وجود دارد که مانع از انتفاع مطلوب از اب و خاک حاصل خیز در اختیار شده است .
رییس کارگروه اب و کشاورزی شهرستان ممسنی اضافه نمود :در صورتی که بیشترین منابع ابی و خاکی و باغی و دامی و …در استان دارییم ولی توفیقات کشاورزان ممسنی در بحث ارزش افزوده و بهره وری چشم گیر نبوده و بعضی از شهرستانها که به اندازه یک بخش شهرستان جمعیت و وسعت و توانایی اب و خاک ندارند امروزه در این بخش بیش از ممسنی مطرح شده اند .
ایوبی گفت :امید است با رویکرد خوب صندوق حمایت از بخش کشاورزی تشکیل گردد که هم بهره وری را افزایش دهد و هم منابع خرد را ساماندهی نماید و موجبات افزایش زنجیره تولیدات کشاورزی ،توسعه بازار کسب و کار و صادراتی نمودن محصولات را فراهم سازد .
وی اضافه نمود :وارد شدن صندوق در شناسایی ظرفیت های بالقوه شهرستان و عاملیت واگذاری کمک های فنی و اعتباری وجوه اداره شده و یارانه های دولتی و هدفمند سازی انها و بهره گیری از توان کشاورزان برای افزایش سرمایه و تغییر در نحوه خدمت رسانی به اعضا را از مهم ترین عوامل موفقیت صندوق معرفی نمود .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6642

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.