• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

نشست فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) صنعت نفت استان فارس به میزبانی زاگرس جنوبی برگزار شد

  • کد خبر : 6626
  • 22 مرداد 1399 - 23:38
نشست فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) صنعت نفت استان فارس به میزبانی زاگرس جنوبی برگزار شد
نشست فرماندهان حوزه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) صنعت نفت استان فارس به میزبانی شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل این شرکت در این جلسه با اشاره به ساختار قدرتمند شجره طبیه بسیج، گفت: انتظار جامعه در این روزها از بسیج این است که با استفاده از تمامی ظرفیت ها، بکارگیری تکنولوژی روز و نیروهای انسانی توانمند، متعهد، مومن و انقلابی در شرایط حساس کنونی کشور، قویتر از همیشه عمل کنند.
مهندس حمید ایزدی، با یادآوری شیطنت های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و مضایق حاصل از این دشمنی ها برای کشور، افزود: لازم است تا سیل خروشان بسیج در سال جهش تولید زمینه ساز رشد و بالندگی کشور باشد.

وی، با اشاره شاکله قوی بسیج و حضور نسل های قدیم و سابقون انقلاب و نیروی های جوان در بدنه بسیج، اظهار داشت: حضور همه اقشار و نسل های انقلاب در کنار بکارگیری تکنولوژی روز و استفاده از تمامی ظرفیت ها به ویژه در صنعت نفت که بار اصلی اقتصاد کشور و را به دوش می کشد، می تواند منشا اثرات خوب و مثبت باشد.
ایزدی، بر تخصص گرایی در بسیج تاکید کرد و گفت: اگر چه بسیج یک نهاد مردمی است اما هر چه به سمت تخصص گرایی پیش برود می تواند الگوی سایر نهادهای مردمی باشد.
همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این جلسه به تشریج فعالیت های این پایگاه پرداخت.
مهندس سید محمود میرباقری، با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، هفت پایگاه مقاومت بسیج در ستاد و مناطق پنجگانه عملیاتی دارد، گفت: این شرکت ۲۳۰۰ نفر نیروی بسیجی در اختیار دارد که در همه برنامه های ابلاغی و اجرایی از سوی حوزه مقاومت بسیج بقیه الله اعظم(عج)، مشارکت حداکثری دارند.
وی، حضور فعال در حوادث و بلایای طبیعی و انسانی در سطح کشور، مشارکت در اجرای برنامه های کمیته مبارزه با ویروس کرونا، جمع آوری کمک های مردمی و شرکت در رزمایش های کمک های مومنانه و… را از افتخارات پایگاه مقاومت بسیج زاگرس جنوبی عنوان کرد.
میرباقری، با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب، بر تقویت شرکت های داخلی تاکید کرد و گفت: تجربه چند سال اخیر نشان می دهد هر جا که به شرکت های داخلی اعتماد کردیم، مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
وی در پایان گفت : برنامه های اجرایی سال ۹۹ این پایگاه ، برنامه های ابلاغی از سوی حوزه بقیه الله(عج) صنعت نفت است که بر اساس زمانبندی، برنامه ریزی و اجرا می شود.
همچنین در این نشست جلیل جوانمردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) صنعت نفت فارس و فرماندهان پایگاه‌های تحت نظارت این حوزه به تشریح عملکرد و تبیین برنامه های آتی پرداختند.
همچنین در پایان با اهداء لوح تقدیر از مهندس حمید ایزدی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به پاس حمایت همه جانبه از اجرای برنامه های حوزه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) تجلیل شد و حکم ابقاء مهندس سید محمود میرباقری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برای یک سال دیگر، به وی تقدیم شد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شهر شیراز در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان فعالیت می کند

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6626

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.