• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
فرماندار ممسنی در جمع خبرنگاران :

برای رسیدن به توسعه پایدار باید از تعلقات قومی ،طایفه ای ومنطقه ای و حزبی صرف نظر کرد

  • کد خبر : 6606
  • 20 مرداد 1399 - 17:11
برای رسیدن به توسعه پایدار باید از تعلقات قومی ،طایفه ای ومنطقه ای و حزبی صرف نظر کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :امروز عید غدیر است و این عید عید ولایت مداران و ولایت دوستان است تا با تاسی از امیر المومنین در کمال اخلاص ،هوشمندی،تدبیر و با از خودگذشتگی از همه زشتی ها جاهلی مبرا و از جنبه آگاهی ،ایمان به درجه آراستگی نایل شوند .وی که […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :امروز عید غدیر است و این عید عید ولایت مداران و ولایت دوستان است تا با تاسی از امیر المومنین در کمال اخلاص ،هوشمندی،تدبیر و با از خودگذشتگی از همه زشتی ها جاهلی مبرا و از جنبه آگاهی ،ایمان به درجه آراستگی نایل شوند .
وی که در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان صحبت می کرد افزود :امام علی (ع)با جاهلیتی که در ژرفای وجود جامعه ان روز ریشه داشت و در بدر و حنین و در مدت یک دهه از جنگ و نبرد از میان نرفته بود و زمینه بازگشت به آداب و رسوم جاهلیت وجود داشت و خطرات مختلفی پیرامون جامعه نوپای اسلامی را احاطه نموده بود تغییر و تبدیل واقعیت اجتماعی را به عنوان یک هدف دنبال کرد .
ایوبی ادامه داد :امام همام و والی مسلمین ناگزیر بود همه اشکال و رسوبات این واقعیت را ملاحظه و برای تغییر و تحولی گسترده در بازه های زمانی مختلف برای حل ان برنامه ریزی نمود .
رییس شورای اطلاع رسانی شهرستان ممسنی بیان داشت :انچه از سیره پاک جانشین پیامبر اعظم بیان شد امروزه انرا می توان در قالب کلمه ای به نام توسعه پایدار نامید .
فرماندار ممسنی با تعریف توسعه پایدار افزود :همه ما می دانیم تا رشد فکری ،اجتماعی مبتنی بر توسعه و پیشرفت در جامعه ایجاد نشود مسیر توسعه پایدار فراهم نمی شود یا به خوبی انجام نمی شود ودر این راه قشرهای مختلفی تاثیر گذارند از جمله معلمان و دبیران ،اساتید و نخبگان در بخش های مختلف که بتوانند در عقاید و تفکرات توده مردم تاثیر گذار باشد و یکی از این قشرهای مهم شما خبرنگاران ،اهل قلم و اهل رسانه هستید .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی اضافه نمود :رسالت شما بیش از گذشته است چرا که اگر به عملکردها در گذشته گلایه داریم بدان باشید این گلایه ها و دلخوری ها بخشی نیز متوجه من و شمای فعال در این حوزه تاثیر گذار هست .
ایوبی پیشنهاد داد :بیایید در روزی که عید واقعی ،عادلان،عدالت خواهان جهان است ودر ایامی که هم نماینده و هم فرماندار منتسب به قشر شماست قلم و پیج و سایت و پایگاه خبری مان را از زنگار پست قومی و قبیله ای ،طایفه ای ،قشری گری ،منطقه گرایی ،تحجر گرایی ،تسویه حساب شخصی و گروهی برای جبران شکست ها در همه عرصه ها از جمله انتخابات ها و …کنار بگذاریم و به شهروندانمان اجازه دهیم در کمال آرامش ،امنیت و در لوای ولایت ولی امر مسلمین فرزند شایسته امام رحمت و عدالت روزگار بگذرانند .
ایوبی اظهار داشت :مردم نجیب و اصیل این دیار همیشه سرافراز را به وحدت و همدلی و همراهی فراخوانیم که در این راه قطعا گفتمان و شعار نماینده بزرگوار در قالب ممسنی بزرگ زمینه همدل شدن ،همراه شدن با توسعه را نیز فراهم می سازد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی گفت :تغییر در نگرش افراد جامعه در خصوص اقتصاد ،فعالیت های اقتصادی ،سرمایه گذاری باید در اولویت اول در نظر گرفته شود که در این راه طرح مثلث توسعه که قریب دوسالی است مطرح شده مورد توجه ضلع های ان قرار گرفته است .
وی ادامه داد :این که قسمت اعظمی از خطبه های نماز جمعه ،به طرح مطالبه گری پروژه های سرمایه گذاری اختصاص یافته و قطعا در اینده این مطالبه گری به مردم عزیزمان نیز سوق پیدا خواهد کرد تا از این نیروی بی همتا و داشته های ان بیشتر از گذشته در جهت توسعه شهرستان مورد استفاده قرار گیرد .
فرماندار ممسنی با معرفی نماینده شهرستان به عنوان ضلع دیگر توسعه شهرستان اظهار داشت :بررسی اجمالی عملکرد ایشان در دو ماهه گذشته در مرکز ،دعوت از سرمایه گذاران و معرفی مناطق با پتانسیل های سرمایه گذاری و پیگیری مسایل و مشکلات واحدهای اقتصادی و اشتغال زا درکمیسیون اجتماعی رهاورد خوبی برای شهرستان در این مسیر به همراه خواهد داشت .
وی گفت :فرماندار نیز به عنوان نماینده دولت که رویکرد کامل ان کاملا مبتنی بر توسعه می باشد با اختیارات و توان اجرایی خود شتاب دهنده این مسیر خواهد بود تا با بهره گیری از نخبگان که قلب این مثلث را در اختیار خواهند داشت به سوی خواست همیشگی مردم عزیز برای توسعه همه جانبه قدم بردارییم .
این مقام ارشد دولتی با دعوت از اصحاب رسانه و خبرنگاران و اهل قلم براب پیوستن به این کمپین علمی تحول زا به تعدادی از سولات مطرح شده پاسخ دادند .
گفتنی است در این مراسم که امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران حضور داشتند تعدادی از خبرنگاران به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند و امام جمعه و نماینده مردم سخنرانی و در پایان با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران و مدیران پایگاههای خبری تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6606

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.