• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

بهره مندی حدود پنج هزار ایثارگر فارس از کارگاه های آموزش خانواده

  • کد خبر : 6600
  • 21 مرداد 1399 - 21:38
بهره مندی حدود پنج هزار ایثارگر فارس از کارگاه های آموزش خانواده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزش خانواده ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان برگزارشد که حدود پنج هزار ایثارگر در این کلاس های آموزشی شرکت کردند.

رجبعلی راهی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ جلسه کارگاه آموزش خانواده ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به همت اداره مددکاری بنیاد فارس برگزارشد که حدود پنج هزار ایثارگر در این کلاس های آموزشی شرکت کردند.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کارگاه های آموزش خانواده امسال به صورت مجازی برگزار می شود و پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری حدود ۱۰ هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از این آموزش ها بهره مند شوند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با بیان اینکه امروزه مهمترین نارضایتی در زندگی افراد، عدم احساس رضایتمندی از زندگی است، عنوان کرد: این موضوع به دلیل تفاوت در میزان سلامت روان، سلامت فکر و سازگاری افراد با محیط پیرامون و مقابله با فشارهای زندگی است.
حجت الاسلام محمدی پور اظهار داشت: آشنایی با اصول سلامت روان و به کارگیری آن در زندگی نه تنها رشد ابعاد مختلف شخصیتی و نیازهای بنیادی فرد را شامل می شود بلکه راهی مناسب و اصولی برای پیشگیری از آسیب ها و سالم کردن محیط روانی اجتماعی افراد است.
وی افزود: توجه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی، کسب مهارت های لازم و توانمند سازی در جهت مواجهه با مسائل و موفقیت های مختلف زندگی، ارتقاء توان روحی در مقابله با رویدادهای ناخوشایند، تمرین صبر و شکیبایی و بهره وری از فرصت های زندگی می تواند مانع از بسیاری مشکلات و در نتیجه حفظ سلامت روانی شود که بر این اساس برگزاری کلاس های آموزش خانواده می تواند به عنوان یکی از برنامه های پیشگیرانه و مداخله ای در این زمینه تاثیرگذار باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6600

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.