• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

برگزاری اولین نشست ویدئوکنفرانس مدیران کل ثبت و اوقاف استان با هدف سرعت بخشی به تثبیت موقوفات

  • کد خبر : 6567
  • 21 مرداد 1399 - 21:10
برگزاری اولین نشست ویدئوکنفرانس مدیران کل ثبت و اوقاف استان با هدف سرعت بخشی به تثبیت موقوفات

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس حفظ و حراست از املاک و اراضی وقفی را مستلزم تعامل ادارات مرتبط و همدلی این ادارات در دفاع از حقوق واقفین برشمرد و ابراز داشت: طی سال های اخیر این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تلاش خود را به مستند سازی […]

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس حفظ و حراست از املاک و اراضی وقفی را مستلزم تعامل ادارات مرتبط و همدلی این ادارات در دفاع از حقوق واقفین برشمرد و ابراز داشت: طی سال های اخیر این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تلاش خود را به مستند سازی موقوفات معطوف داشته و تصریح نمود: ادارات ثبتی فارس بر اساس عمل به تعهد از هیچ کوششی جهت حراست از حقوق موقوفات دریغ نمی نمایند.
با حضور مدیرکل و مسؤل اداره امور املاک اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس در اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان اولین نشست ویدئوکنفرانس هم اندیشی در راستای پیشبرد اهداف مشترک در سال جاری و با هدف رفع موانع مستند سازی املاک و اراضی وقفی برگزار گردید.
در این کارگروه که رؤسای ادارات ثبت و اوقاف شهرستان های کازرون، لارستان، لامرد، ممسنی، نی ریز، رستم، گراش و مهر حضور داشتند در خصوص رفع معضلات موجود در جهت تثبیت مالکیت های موقوفات شهرستان های فوق الذکر تبادل نظر گردید.
در نشست فوق سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن مثمر ثمر برشمردن این جلسات کارشناسی به منظور مرتفع گردیدن معضلات موجود ابراز امیدواری نمود تصمیمات متخذه نیل به اهداف مشترک که دفاع از موقوفات است را میسور سازد.
وی افزود: تفاهم نامه های منعقده با ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و اوقاف این استان و امکان ارائه نقشه های مبتنی بر استانداردهای کاداستر و سامانه شمیم املاک و اراضی وقفی توسط ادارات فوق گامی مهم در رفع موانع تثبیت مالکیت و تسریع در صدور اسناد این املاک و اراضی خواهد بود و از رؤسای ادارات ثبتی تابعه استان خواست در راستای تحقق اهداف مصوب و نیل به برنامه های مشترک با ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها کمال همکاری را داشته باشند.
هاشمی حفظ و حراست از املاک و اراضی وقفی را مستلزم تعامل ادارات مرتبط و همدلی این ادارات در دفاع از حقوق واقفین برشمرد و ابراز داشت: طی سال های اخیر این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تلاش خود را به مستند سازی موقوفات معطوف داشته و تصریح نمود: ادارات ثبتی فارس بر اساس عمل به تعهد از هیچ کوششی جهت حراست از حقوق موقوفات دریغ نمی نمایند.
قابل ذکر است در ادامه این کارگروه مدیران کل ثبت و اوقاف استان ضمن ارتباط ویدئو کنفرانسی با رؤسای ادارات ثبت و اوقاف شهرستان های حاضر در این نشست و استماع موارد مطروحه و معضلات موجود راهکارهایی ارائه نمودند و مقرر شد این جلسات تا حصول نتایج کامل به صورت مستمر ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6567

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.