• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
مدیر کل صدا و سیمای استان فارس؛

مأموران نیروی انتظامی احساس امنیت را در جامعه برقرار می کنند

  • کد خبر : 6525
  • 20 مرداد 1399 - 21:51
مأموران نیروی انتظامی احساس امنیت را در جامعه برقرار می کنند
مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: مأموران نیروی انتظامی با اقتدار خود احساس امنیت را در جامعه برقرار می کنند و در این مسیر از جان خود می گذرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “سید تقی سهرابی” در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: از تلاش های نیروی انتظامی استان فارس و به ویژه سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان که با وجود مأموریت های پیچیده و لحظه ای از روز خبرنگار غافل نشدند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی ادامه داد: وقتی که دو نعمت سلامت و امنیت در جامعه نباشد، در آن زمان قدر و ارزش این دو نعمت بیشتر احساس می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در جامعه ای که امنیت وجود نداشته باشد، قانون حکم فرما نباشد و یا پلیس مقتدری وجود نداشته باشد، آن جامعه روی آرامش را به خود نخواهد دید.

سهرابی یکی از مهمترین وظایف حکومت ها را تأمین امنیت دانست و افزود: اگر امنیت وجود نداشته باشد، معیشت و اقتصاد نیز در جامعه وجود نخواهد داشت و اینجاست که باید قدر پلیس و امنیت را بهتر و بیشتر بدانیم.

وی به عملیات روز گذشته پلیس فارس در رهایی گروگان در شیراز اشاره کرد و گفت: انجام موفقیت آمیز این عملیات و حضور شخص فرمانده انتظامی استان فارس در آن نشان دهنده این است که امنیت مردم برای نیروی انتظامی بسیار مهم و حیاتی است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد: جامعه ای رشد پیدا خواهد کرد که پلیس مقتدری داشته باشد و اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند در این مسیر زحمات و تلاش های نادیده پلیس را به مردم ارائه دهند.

سهرابی با بیان اینکه خبرنگاران در امنیت روانی جامعه نقش دارند،  افزود : گاهی انتشار یک خبر کارشناسی نشده در جامعه، می تواند امنیت روانی جامعه را مختل سازد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه نیروی انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه، گفت:وجود پلیس مقتدر در جامعه، امنیت و آرامش را برای مردم به دنبال دارد و عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ می نماید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6525

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.