• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس خبر داد:

کارمندان فارس با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی گواهی آموزشی می‌گیرند

  • کد خبر : 64844
  • 06 خرداد 1402 - 14:51
کارمندان فارس با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی گواهی آموزشی می‌گیرند
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای کارکنان دولت در فارس، آموزش ضمن خدمت محسوب می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، سرپرست این اداره کل در این خصوص عنوان کرد: باتوجه به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با هماهنگی های صورت گرفته و موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای کارکنان دولت آموزش ضمن خدمت درنظر گرفته شده و کارکنان دستگاه های اجرایی با شرکت فعال و موثر در جشنواره کتابخوانی رضوی می توانند از گواهی آموزش ضمن خدمت بهره مند شوند.
فیروزی با تصریح اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی می توانند برای شرکت در این جشنواره بزرگ فرهنگی و کتابخوانی به سامانه جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند، افزود: برای افرادی که نمره حد نصاب را کسب نمایند، گواهینامه آموزشی دوره های عمومی صادر خواهد شد و گواهینامه مذکور جزو سازوکار انگیزشی کارکنان محاسبه می گردد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به منابع جشنواره، عنوان کرد: دو کتاب «آبی‌ها» نوشته سعید تشکری از انتشارات به‌نشر و «ماه در محاق؛ مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام حسن عسکری(ع)» نوشته آیت الله دکتر احمد بهشتی از انتشارات اطلاعات، منابع ویژه بخش جوان و بزرگسال است و کارمندان دولت می توانند در این بخش شرکت کنند.
وی همچنین از مهلت شرکت در مسابقه تا یکم تیرماه خبر داد و افزود: خانواده های کارکنان دستگاه های اجرایی نیز می توانند در رده های سنی، خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال و در همه قالب های جشنواره شرکت کنند.
فیروزی خاطرنشان کرد: صدور گواهی آموزشی برای کارمندان با هدف جلب هرچه بیشتر مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس انجام شده است. همکاری دستگاه ها در برگزاری این رویداد، به برگزاری پرشور این جشنواره در استان کمک خواهد کرد.

گفتنی است دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین علیهم السلام و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منوّر رضوی؛ گسترش فعالیت‌های کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه السلام؛ شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام از طریق انتشار گسترده این آثار و اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ دینی از اهداف این جشنواره در دوازدهمین دوره برگزاری است.
این جشنوار از روز بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱ تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به کتابخانه های عمومی استان فارس یا سایت جشنواره به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه کنند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64844

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.