• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
طی احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار شیراز؛

۲ سرپرست سازمان شهرداری شیراز منصوب شدند

  • کد خبر : 64842
  • 06 خرداد 1402 - 10:04
۲ سرپرست سازمان شهرداری شیراز منصوب شدند
شهردار کلان‌شهر شیراز طی احکام جداگانه‌ای، سرپرست سازمان‌های «عمران و بازآفرینی فضاهای شهری" و "سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی" را منصوب کرد.

به گزارش سحاب پرس و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست سازمان‌های “عمران و بازآفرینی فضاهای شهری” و “سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی” را منصوب کرد.

بنابراین گزارش، علی‌حسین عباسی به سمت سرپرست سازمان‌ “عمران و بازآفرینی فضاهای شهری” و هومان معصومی به سمت سرپرست سازمان “سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی” منصوب شدند.

در بخشی از حکم شهردار شیراز خطاب به علی‌حسین عباسی سرپرست سازمان‌ “عمران و بازآفرینی فضاهای شهری” آمده است: برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی نظارت و کنترل لازم در زمینه فعالیت‌های عمرانی و ساماندهی وضعیت موجود، تدوین سیاست‌ها و خط‌مشی‌های اجرایی لازم در خصوص اعمال ضوابط ایمنی، فنی و عمرانی، نظارت بر به‌کارگیری و جذب نیروهای موردنیاز بر اساس تشکیلات مصوب و راهنمایی و هدایت آن‌ها جهت نیل به اهداف، برنامه‌ریزی جهت مهندسی مجدد سازمان در سه سطح ساختاری فرآیندی و اجرایی به‌منظور بهبود و ارتقای سطح بهره‌وری ازجمله امور محوله به جنابعالی است.

برنامه‌ریزی جهت استفاده از تکنولوژی‌های نوین اجرایی مدیریت مواد و مصالح به‌منظور افزایش سرعت پروژه‌ها و کاهش هزینه اجرایی پروژه‌ها و ایجاد جاذبه‌های بصری ابنیه شهری، برنامه‌ریزی جهت مقاوم‌سازی لرزه‌ای و نگهداری پل‌های شهر به‌منظور افزایش عملکرد و طول عمر سازه‌ها از دیگر مواردی است که محمدحسن اسدی به آن پرداخته است.

شهردار شیراز در حکم هومان معصومی به‌عنوان سرپرست سازمان “سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی” نیز بیان کرده است: انجام امور مربوط به جلب و حمایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای جذب آن‌ها، ارائه مشاوره جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهرداری، تشویق و جلب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و راهنمای سرمایه‌گذاران و ارائه تسهیلات و حمایت قانونی برای اشخاص (حقیقی و حقوقی)، شرکت‌ها و مؤسسات خارجی، بررسی طرح‌ها و پیشنهادهای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف شهرداری و ارجاع به مسئولین مربوطه، نظارت بر تحقیق، مطالعه و تهیه و تنظیم گزارش‌های تحقیقی، مطالعاتی و آماری در مورد روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف شهرداری و بررسی اثرات ناشی از پذیرش سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف ازجمله امور محوله به جنابعالی است.

همکاری با مسئولین در ارائه پیشنهادهای مفید و سازنده درزمینه جلب و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی به سمت سرمایه‌گذاری در بخش‌های موردنظر در هریک از مناطق و هماهنگی و اولویت‌گذاری این امور با هماهنگی مسؤولین مربوطه، برقراری ارتباط دوسویه با تشکل‌های سرمایه‌گذاری خصوصی داخلی و خارجی همانند اتاق‌های بازرگانی، شوراهای بازرگانی، تدوین استراتژی‌های بازاریابی، تبلیغات فروش و بهره‌برداری مرتبط با املاک مستغلات و سایر پروژه‌های شهرداری و نظارت بر برگزاری همایش‌های دوره‌ای جهت مسئولین امر و سرمایه‌گذاران از دیگر موارد حکم سرپرست سازمان “سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی” بوده است.

پیش‌ازاین؛ محسن نعمت‌اللهی و حمیدرضا اسماعیلی رؤسای سازمان‌های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری” و “سرمایه‌گذاری و مشارکت‎های مردمی” بوده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64842

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.