• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
جعفر قادری:

راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست

  • کد خبر : 64648
  • 04 خرداد 1402 - 19:43
راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست و فضای سرمایه‌گذاری در کشور باید مهیا باشد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جعفر قادری در آیین اختتامیه رویداد بزرگ “دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز” گفت: راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست و فضای سرمایه‌گذاری در کشور باید مهیا باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قوانین و زمینه سرمایه‌گذاری در داخل و خارج کشور و تعاملات آن به گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذار را جذب کند.

او اضافه کرد: اکنون شرایط منطقه‌ای به گونه ای تغییر می‌کند که مسائل و مشکلات به حداقل رسیده است و این در تعاملات موثر است.

قادری با اشاره به اینکه وقتی فضا و بستر برای تعاملات با کشورهای دیگر برقرار شود، فشار سایر کشورها کمتر خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم طرح کلی مصوب کنیم تا بخش عمده مشکلات سرمایه‌گذاری را رفع کند و بسترساز و  زمینه‌ساز گسترش سرمایه‌گذاری‌ها باشد.

این نماینده اقتصاددان مجلس گفت: لایحه برنامه هفتم توسط دولت تا یکشنبه آینده وصول می‌شود که در این لوایح و طرح‌ها نوید خوبی برای پیشرفت سرمایه‌گذاری در کشور است.

قادری با اشاره به اینکه کارهای قابل واگذاری باید واگذار شوند و شهرداری این کارها را به بخش خصوصی واگذار کند و در بخش جذب سرمایه فعالیت داشته باشند، افزود: شهرداری‌ها در مولدسازی می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

او با اشاره به اینکه بسیاری از مجموعه خدماتی در جاهای پرترافیک شهر است بیان کرد: با خطوط ریلی و تکمیل کمربندی قدرت مانور شهرداری زیاد می‌شود.

مدیر عامل بانک شهر نیز در این آیین به‌مزیت‌های شهر شیراز برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: در این راستا بانک شهر فعالیت‌های خوبی در دست اقدام دارد.

سید محمد احمدی افزود: در شهر شیراز باید دارایی مولد داشته باشیم و در اختیار سپرده‌گذاران قرار دهیم.

او گفت: مزیت رقابتی در شهر شیراز بسته تأمین اعتبار مالی است که به شعبات ابلاغ شده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64648

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.