• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون؛

بهره‌برداری از آبرسانی به روستاهای کازرون/توزیع بسته‌های معیشتی

  • کد خبر : 64610
  • 04 خرداد 1402 - 13:39
بهره‌برداری از آبرسانی به روستاهای کازرون/توزیع بسته‌های معیشتی
همزمان با ایام دهه کرامت و در بزرگداشت سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر، طی آئین‌هایی بهره‌برداری از طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) سپاه به ۱۶ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی ویژه کارگران در کازرون انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون در مراسم بهره‌برداری از طرح‌ آبرسانی روستایی، گفت: این پروژه با عنوان “بلیان” و با هدف تامین نیاز آبی ۶۰۰۰ خانوار روستایی، توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه فجر، به سامان رسیده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از سپاه کازرون، سرهنگ حسین حیاتی هزینه اجرای این پروژه را ۹۵ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد که با بهره‌برداری از آن ۲۵ هزار نفر از ساکنان ۱۶ روستای شهرستان کازرون، از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

توزیع بسته‌های معیشتی ویژه کارگران

براساس این گزارش، توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ۵۰ بسته معیشتی تهیه و بین جامعه کارگری واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان توزیع شد.

مدیر بسیچ مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه، این اقدام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح مواسات و همدلی انجام شده است، گفت: سپاه و بسیج همواره خود را در کنار و یاور و همراه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌داند.

محمدجعفر شفیعی کارگران را از اقشار مهم و تاثیرگذار جامه دانست و خاطرنشان کرد که حمایت از این قشر، لازمه تداوم کار و تلاش و رشد تولید است.

گرامیداشت سوم خرداد در کازرون

طی مراسمی، سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان کازرون، برگزار شد.

فرمانده سپاه کازرون در این مراسم که با حضور رزمندگان و مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از مسائل مهم در درون آزاد سازی خرمشهر نگاه کردن به شاخصه های اخلاص، بصیرت و ولایت مداری در وجود رزمندگان حق علیه باطل می باشد.

سرهنگ حسین حیاتی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای است که در استخراج آن پایانی ندارد و وظیفه داریم در مجالس و محافل تبیین نسبت به ابعاد این گنجینه مهم، تلاش کنیم.

حیاتی گفت: امروز جنگ، جنگ روایت‌هاست و نهضت خاطره گویی باید به خوبی شکل گیرد برای بیان درس ها و عبرت ها از ایثارگری ها و فداکای های رزمندگان در دفاع مقدس، و این بار سنگینی است که بر دوش داریم در مقابل هجمه سراسری دشمنان.

طی این مراسم حاج رحیم قنبری، حاج کاظم پدیدار و نوروزی، سه فرمانده کازرونی عملیات بیت‌المقدس، به بیان خاطراتی از نبرد فتح خرمشهر بیان کردند.

شهرستان کازرون در عملیات بیت‌المقدس حضوری موثر داشت و ۳۱ شهید را در مسیر آزادی خرمشهر، تقدیم ایران و نظام اسلامی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64610

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.