• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های فارس؛

نشست هم‌افزایی فعالان حوزه کودک در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 64573
  • 03 خرداد 1402 - 23:45
نشست هم‌افزایی فعالان حوزه کودک در فارس برگزار می‌شود
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های فارس اعلام کرد که نخستین نشست هم افزایی فعالان حوزه کودک به میزبانی این استان و با حضور معاون وزارت آموزش و پرورش پنج‌شنبه ۴ خرداد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید مقامی چهارشنبه سوم خرداد به خبرنگاران گفت: این نشست به میزبانی مرکز علمی کاربردی غدیر وبا همکاری آموزش و پروش و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برگزار می‌شود.

مقامی گفت: در این نشست، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به همراه برخی از مسئولین فارس از نمایشگاه تولیدات محتوایی و محصولات حوزه‌ کودک بازدید می‌کنند و در پایان متخصصین این عرصه نظرات خود را برای ارتقاء زیست بوم کودکی استان ارائه می‌دهند.

او مهم ترین هدف برگزاری این رویداد، به عنوان “قرار کودکی” را نبود شبکه‌ ارتباطی و تعاملی بین فعالین این عرصه و عدم آشنایی با محتوا، محصولات و بازی‌های بومی و عدم حمایت از آنها دانست.

مقامی خاطرنشان کرد: به عقیده بسیاری از کارشناسان، محصولاتی که هم اکنون در بازار برای کودکان وجود دارد، نه تنها به خانواده‌ها کمک نخواهد کرد، بلکه می‌تواند آسیب جدیدر رشد کودک به همراه داشته باشد.

او یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست را هم افزایی بین فعالان و آشنایی رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیتک ودک با ظرفیت‌های مردمی حوزه‌ کودک در استان و تعامل و گفتگو بین بخش دولتی ومردمی بیان کرد.

مقامی ادامه داد: همه فعالان عرصه کودک می‌توانند عضو شبکه فعالان مردمی باشند و از فرصت تعامل و آشنایی با بخشهای مختلف استفاده کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه‌های فارس از مسئولان خواست برای حل مشکلات حوزه کودک اقدام کنند و تصمیم‌های جدی برای تعامل موثر فعالان این حوزه با بخش‌های دولتی برای حل مسائل گرفته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64573

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.