• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
مدیرکل کمیته امداد فارس

دانشجویان مستعد به شرکت های دانش بنیان جهت دوره ی کارورزی معرفی می شوند

  • کد خبر : 64265
  • 02 خرداد 1402 - 10:45
دانشجویان مستعد به شرکت های دانش بنیان جهت دوره ی کارورزی معرفی می شوند
رویداد معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان و فناور با طرح دستیار فناور همزمان با رویداد ملی ملاصدرا در شیراز برگزار شد.

ویژه برنامه رویداد فرصت های شغلی دانش بنیان همزمان با رویداد ملی ملاصدرا برگزار شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در این مراسم گفت: نهاد مقدس کمیته امداد در عرصه خدمت رسانی به جامعه اسلامی با توجه به هدایت های مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان، از سنوات گذشته به سمت توانمندسازی جامعه هدف خود در زمینه های مختلف گام برداشته است.

او با بیان اینکه جامعه هدف ما در این نهاد تنها به مددجویان و خانواده های امداد محدود نمی شود، افزود: پیش ترکمیته امداد به ۵ دهک پایین درآمدی جامعه می توانست در زمینه ایجاد اشتغال خدمت رسانی کند که از امسال و طبق مصوب شورای عالی کار، می تواند به ۷ دهک پایین درآمدی در این زمینه خدمت رسانی کرده و تسهیلات ارائه دهد.

موصلی ادامه داد: کمیته امداد توانسته است ورود خوبی را به زمینه مشاغل دانش بنیان در حمایت از ایده های نوین داشته باشد.زیرا ما بر این باوریم که در خانواده ی امداد، استعدادهای بی نظیری وجود دارد.

مدیرکل امداد فارس خاطرنشان کرد: ممکن است که خانواده های معزز تحت حمایت این نهاد از لحاظ اقتصادی مشکل داشته باشند اما، با تلاش و همت توانستند به درجات بالایی برسند.یکی از همین عزیزان توانسته است ۳ اختراع را به ثبت برساند.

او به رویداد دستیارفناور اشاره کرد و گفت: در این طرح که اجرای آن همزمان با رویداد ملی ملاصدرا شده است و ما آن را به فال نیک می گیریم؛ دانشجویان مستعد بر اساس علاقه مندی و استعداد خود به یکی از شرکت های دانش بنیان که جویای نیروی کار است برای گذراندن دوره ی کارورزی معرفی می شود.دانشجو در این دوره آموزش و مهارت لازم را کسب کرده و در صورت تعامل در همان شرکت مشغول به کار می شود.

موصلی اضافه کرد: در اجرای این طرح ما تلاش می کنیم از تجربیات شرکت های دانش بنیان نهایت استفاده را ببریم و بسیار خرسندیم که توانستیم در توسعه ی فرهنگ کار و تلاش و کارهای فناورانه، سهم و نقشی داشته باشیم.

شایان ذکر است در این رویداد بیش از ۱۵۰ دانشجو شرکت کردند که بنا به استعداد و علاقه ی خود به ۶۰ شرکت های دانش بنیان با ۱۲۰ عنوان شغلی جهت دوره ی کارورزی معرفی می شوند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64265

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.