• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

توسعه همکاری جهاددانشگاهی فارس با مجموعه‌های مذهبی استان

  • کد خبر : 64261
  • 02 خرداد 1402 - 13:35
توسعه همکاری جهاددانشگاهی فارس با مجموعه‌های مذهبی استان
طبق تفاهم‌نامه تبادل شده بین جهاد دانشگاهی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس، قرار است که دو سازمان در مباحث علمی، پژوهشی، فرهنگی،‌ آموزشی و هنری در سطح استان همکاری مشترک داشته باشند.

همزمان با سفر رئیس جهاددانشگاهی به شیراز، طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری به امضای رئیس جهاددانشگاهی فارس و مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس رسید.

این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در زمینه‌های مرتبط با اهداف و برنامه‌های دو طرف در محورهای تعیین شده منعقد شده است.

تفاهم‌نامه مذکور در محورهای همکاری در زمینه فعالیت‌های علمی، تخصصی، آموزشی، فرهنگی، رسانه‌ای؛ همکاری در فراهم آوردن مکان آموزشی و تجهیزات مناسب در شهرستان‌های استان فارس؛ کمک به تهیه و انتشار اخبار مربوط به دستاوردها و فعالیت‌های آموزشی از طریق رسانه‌های خبری در اختیار جهاد به ویژه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سیناپرس؛ استفاده از ظرفیت سازمان دانشجویی جهاد به عنوان گسترده‌ترین شبکه دانشجویی کشور در راستای همکاری و هم افزایی فعالیت های مشترک منعقد شده است.

همچنین همکاری در تولید محتوای اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای متناسب با برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان تبلیغات و  جهاد، اعم از محصولات چند رسانه‌ای دیجیتال و محتوای آموزش الکترونیک؛ همکاری در جریان‌سازی مؤثر فرهنگی، دینی و انقلابی در قالب تجمیع ظرفیت­های دو مجموعه؛ همکاری در رصد دقیق زیست بوم فرهنگی استان به منظور افکار سنجی و تدوین نظام مسائل فرهنگی استان و مرکز استان فارس؛ همکاری در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و همکاری در برگزاری همایش و سمینارها از دیگر برنامه‌های تفاهم‌نامه عنوان شده است.

در این تفاهم‌نامه ذکر شده که زمینه همکاری طرفین محدود به موارد فوق‌الذکر نیست و با توافق طرفین همکاری­های فی مابین قابل توسعه است.

در همین راستا مقررشد سازمان تبلیغات و جهاددانشگاهی، نمایندگانی برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه معرفی کنند و این نمایندگان موظفند هر شش‌ماه یک‌بار گزارش فعالیت‌های انجام شده را در جلسه مشترک ارائه کنند. تمامی توافقات بین نمایندگان صورت‌جلسه می‌شود و پس از تایید در قالب قراردادهایی مجزا منعقد و به مورد اجرا در می‌آید.

به گزارش سحاب پرس، این تفاهم‌نامه فاقد هر گونه تعهد مالی برای طرفین بوده و امضاکنندگان متعهدند که حقوق مادی و معنوی یکدیگر را در خصوص نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک به رسمیت بشناسند.

یادآور می‌شود، سازمان تبلیغات اسلامی در ذیل خود مجموعه‌ و نهادهای دینی چون اداره فعالیت‌های قرآنی، تشکل‌های دینی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و… دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64261

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.