• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرکل راه و شهرسازی فارس؛

کمربندی‌های شیراز ایمن خواهد شد

  • کد خبر : 64173
  • 01 خرداد 1402 - 11:51
کمربندی‌های شیراز ایمن خواهد شد
مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه، ایمن‌سازی تردد در محورهای کمربندی شیراز، جزو اولویت‌هاست، از همکاری همه دستگاه‌ها برای ارتقاء ایمنی این جاده‌ها، خبر داد.

محمودرضا طالبان دوشنبه ۱ خرداد، یکی از معضلات اساسی شهر شیراز را کمربندی این شهر به ویژه کمربندی جنوب و غرب آن دانست و گفت: اخیرا با همراهی مسئولان ارشد دستگاه‌های مختلف متولی یا دخیل در بحث راه‌سازی و ایمنی راه‌ها، از کمربندی‌های شیراز بازدید و موارد مختلف این مبحث، بررسی شد.

طالبان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا با همکاری شهرداری شیراز و اداره کل راهداری فارس، تردد در کمربندی‌های جنوب و غرب را بهینه کرده و ارتقاء بخشیم.

وی ادامه داد: به همین منظور و با هدف یک تقسیم کار، هفته گذشته به اتفاق شهردار شیراز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور فارس بازدیدی از این محور داشتیم.

طالبان گفت: تلاش این مجموعه‌ها بر آنست که کمربندی به فضای شهری نزدیک‌تر باشد و با ایجاد یک فضای ایمن برای تردد خودروها، کمک شود که مردم بتوانند استفاده بهینه تری از این محورها داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس همچنین خاطرنشان کرد: فرآیند اجرایی کمربندی شمالی نیز با کمک شهرداری شیراز و بخش خصوصی در حال انجام است.

طالبان، طول کمربندی جنوبی شیراز را ۴۲ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۱۸ کیلومتر از این مسیر در محدوده قانونی شهر و ۲۴ کیلومتر دیگر نیز در حریم شهر قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: براساس توافقی که ابتدای امسال با شهرداری شیراز داشتیم مقرر شد که ۱۸ کیلومتر محدوده شهر در اختیار شهرداری و ۲۴ کیلومتر واقع در حریم شهر در اختیار دولت باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64173

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.