• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

انجام ۲۵ هزار تماس تلفنی با ایثارگران فارس درقالب طرح سپاس

  • کد خبر : 6414
  • 19 مرداد 1399 - 18:48
انجام ۲۵ هزار تماس تلفنی با ایثارگران فارس درقالب طرح سپاس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به دلیل محدودیت های ایجاد شده برای برگزاری دیدار های حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان تیرماه امسال بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر استان برقرار شده است.

رجبعلی راهی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن شرایط برای دیدار حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، از ابتدای اسفند پارسال، انجام تماس تلفنی با خانواده های شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دادیم با این هدف که علاوه بر احوالپرسی از این عزیزان، به انتقال نکات آموزشی برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری بپردازیم.وی اظها داشت: در این راستا از ابتدای اسفند پارسال تا پایان تیرماه امسال ۲۵ هزار و ۵۳۲ تماس تلفنی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فارس برقرارشده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس عنوان کرد: از مجموع این آمار، حدود ۱۴ هزار تماس با خانواده معظم شهدا، هشت هزار و ۴۰۰ تماس با خانواده معزز جانبازان و حدود ۵۰ تماس نیز با خانواده های آزادگان استان برقرارشده است.
راهی افزود: این تماس ها در قالب طرح ملی سپاس انجام شده و این طرح که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم می باشد شامل دیدار، سرکشی و تجلیل از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر است.
راهی عنوان کرد: جهت گیری بنیاد شهید و امور ایثارگران در طرح سپاس به شکل مراجعه معکوس ایثارگران به بنیاد است به شکلی کارکنان بنیاد باید به آن ها مراجعه و آن عزیزان را مورد تکریم و تجلیل قراردهند و درصورتی که خانواده های شهدا و ایثارگران نیاز به مراجعه حضوری و گرفتن خدمات از بنیاد داشته باشند نیز سیستم باید به گونه ای طراحی شده باشد که آن بزرگواران خدمات مورد نیاز خود را از طریق بستر اینترنت دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6414

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.