• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

عزیمت کاروان زیرسایه خورشید به ۱۵۰ نقطه در فارس

  • کد خبر : 64138
  • 31 اردیبهشت 1402 - 16:34
عزیمت کاروان زیرسایه خورشید به ۱۵۰ نقطه در فارس
معاون اجرایی جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید و شبکه جوانان رضوی در فارس با اشاره به میزبانی این استان از خادمان حرم رضوی در قالب کاروان "زیرسایه خورشید" خاطرنشان کرد که این کاروان به ۱۵۰ نقطه فارس عزیمت خواهد کرد.

مسلم رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران به شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی “زیر سایه خورشید” در فارس اشاره و بیان کرد: هر ساله خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در شهرهای مختلف با پرچم متبرک این آستان در دهه کرامت در شهرهای مختلف کشور حضور پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: امسال نیز خدام در قالب کاروان‌های متعدد و در بیش از ٢ هزار نقطه کشور حضور و در برنامه‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه فارس امسال میزبان ۱۶ خادم حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در قالب ۴ کاروان “زیرسایه خورشید است، گفت: این کاروان‌ها روز شنبه ۳۰ اردیبهشت وارد فارس شده‌اند و تا ۱۰ خرداد در این استان حضور دارند.

معاون اجرایی جشن‌های مردمی و معنوی “زیر سایه خورشید” و شبکه جوانان رضوی در فارس گفت: این کاروان‌ها به جز شهرستان‌های خفر، رستم وسروستان در دیگر شهرستان‌های فارس حضور پیدا می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای تشکل‌های مردمی در این برنامه فعالیت می‌کنند، اعلام کرد که در بیش از ١۵٠ نقطه از فارس نیز ویژه برنامه‌های کاروان “زیر سایه خورشید” در دهه کرامت برگزار می‌شود.

او همچنین اعلام کرد که ۴٠ عنوان برنامه کاروان “زیر سایه خورشید” در دهه کرامت در فارس اجرایی می‌شود که از جمله آنها برگزاری ۵ دیدار با اهل تسنن در فارس، حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، حضور در زندان‌ها، دیدار با ایتام، حضور در دستگاههای اجرایی، بازدید و قدردانی از کارخانه‌هایی که در حوزه دانش بنیان فعالیت می‌کنند، دیدار با علمای شهرها، دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و…است.

رفیعی همچنین اعلام کرد که با همکاری تشکل‌های مردمی کسانی که بضاعت مالی ندارند و یا زیارت اولی هستند در شهرها شناسایی و پس از ایام دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64138

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.