• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد؛

قتل در اشکنان دستگیری در جاده کاشان-تهران

  • کد خبر : 64093
  • 30 اردیبهشت 1402 - 17:48
قتل در اشکنان دستگیری در جاده کاشان-تهران
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد در استان فارس از دستگیری فردی که طی یک نزاع، جوانی را در بخش "اشکنان" کشته بود در جاده کاشان-تهران، خبر داد.

سرهنگ محراب زارع‌پور شنبه ۳۰ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: بامداد بیست و نهم اردیبهشت‌ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به فوت در بخش “اشکنان” شهرستان لامرد، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌ ماموران اعزامی به محل مشخص شد که چند نفر “اتباع بیگانه” با سلاح سرد با هم درگیر شده و ۳ نفر از آنان مجروح و روانه بیمارستان شده‌اند.

فرمانده انتظامی “لامِرد” با بیان اینکه یک نفر از مجروحان که هفده سال سن داشت، به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند، گفت: پیگیری موضوع برای دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زارع‌پور با بیان اینکه در بررسی‌های فنی مشخص شد قاتل سریعا به سمت استان تهران متواری شده است، گفت: ماموران انتظامی اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با همکاری پلیس کاشان موفق شدند قاتل ۲۳ ساله را در حالی که با سواری (دربستی) در حال تردد بود، شناسایی کرده و بامداد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت، او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرده است، گفت: حال عمومی ۲ مجروح دیگر این نزاع رضایت‌بخش است.

زارع‌پور با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: کینه‌جویی و انتقام‌گیری‌های شخصی از عمده‌ترین عوامل نزاع و درگیری بوده که نهایتا منجر به ضرب و جرح و یا قتل می‌شود که می‌طلبد شهروندان برای حل این مسائل به مراکز مشاوره مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64093

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.