• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛

تفاهم با مشترکان کشاورزی برای مدیریت مصرف برق در فارس

  • کد خبر : 64088
  • 30 اردیبهشت 1402 - 19:41
تفاهم با مشترکان کشاورزی برای مدیریت مصرف برق در فارس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴هزارفقره تفاهم نامه همکاری با مشترکان کشاورزی استان منعقد شده است.

حمیدرضا کریمی‌فرد شنبه ۳۰ اردیبهشت بر نقش مهم مشترکان به‌ویژه مشترکان کشاورزی در عبور موفق از پیک بار تابستان تاکید و اضافه کرد: اکنون ۲۴ هزار و ۷۶۵ انشعاب برق کشاورزی در محدوده تحت مدیریت توزیع برق فارس وجود دارد.

کریمی‌فرد با یادآوری اینکه سهم بخش کشاورزی از کل برق مصرفی در محدود ۲۷ شهرستان فارس، ۴۰ درصد است، خاطرنشان کرد: مشارکت کشاورزان در عبور موفق از پیک مصرف برق در ایام تابستان بسیار با اهمیت و موثر است.

او ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال‌ گذشته، گفت: سال قبل بیش از ۲۳ هزار مشترک برق کشاورزی فارس، در طرح‌های کاهش مصرف برق تابستان مشارکت داشتند و برای قدردانی از آنان ۲۸۰ میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

کریمی‌فرد با اشاره به اینکه برای بخش خانگی امسال پاداش ۲۰ برابری به ازای صرفه‌جویی پیش‌بینی شده است، گفت: مشترکان برق خانگی این امکان را خواهند داشت که با استفاده از روش‌های مختلف اقدام به صرفه‌جویی کرده و تا ۲۰ برابر ارزش خرید برق را به عنوان پاداش دریافت کنند.

او خاطرنشان کرد: مطابق این طرح، مشترکان خانگی در صورت کاهش میزان مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته، به ازای هر کیلووات ساعت برق صرفه‌جویی شده، تا مبلغ ۲۰۰۰ تومان پاداش دریافت کنند که این عدد ۲۰ برابر هزینه خرید برق است.

کریمی‌فرد افزود: از مشترکان برق استان انتظار می رود با رعایت راهکارهای ساده نظیر استفاده از دور کند کولرهای آبی، خاموش کردن کولرهای گازی اضافی در مناطق گرم، تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی روی ۲۴ درجه، استفاده از سایبان بر روی بدنه کولرهای آبی یا کندانسور کولرهای گازی، استفاده نکردن هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار (ساعت ۱۴ تا۲۱)، بهره گیری از روشنایی طبیعی روز، نصب لامپ‌های  فوق کم مصرف ال ای دی،  سرویس کولرها قبل از استفاده و…، مسئولان را برای تامین برق مطمئن و پایدار همراهی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64088

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.