• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

ساماندهی کارگران ساختمانی شیراز آغاز شد

  • کد خبر : 64083
  • 30 اردیبهشت 1402 - 17:45
ساماندهی کارگران ساختمانی شیراز آغاز شد
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، از آغاز طرح ساماندهی کارگران ساختمانی با استقرار ۵ جایگاه خبر داد.

پژمان شفیعی شنبه ۳۰ اردیبهشت با بیان اینکه این طرح پس از سالپها در این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهر با جدیت دنبال و آغاز شده است، به خبرنگاران گفت: مدیریت شهری، به دنبال حفظ کرامت انسانی و حمایت از قشر زحمت کش کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شیراز و حومه با احداث جایگاه و ایستگاه مشخص در مناطق مختلف شهر است.

او با بیان اینکه وضعیت فعلی و نبود ایستگاه مشخص در فصول مختلف برازنده کارگران عزیز و شریف کلان شهر شیراز نیست، عنوان کرد: در گام نخست طرح در ۵ نقطه مشخص از مناطق شهرداری جایگاه‌های استقرار در فضایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع احداث و همزمان شناسایی کارگران ساختمانی بر اساس محدوده جغرافیایی این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز هدف از اجرای این طرح باهمکاری انجمن کارگران ساختمانی را شناسایی کارگران و ایجاد بانک اطلاعاتی افراد فعال در این حرفه اعلام کرد.

شفیعی گفت: در گام نهایی طرح با ایجاد بستر اینترنتی و بهره گیری از نرم افزارهای روز این امکان برای متقاضیان کار فراهم خواهد شد تا بر اساس محل زندگی خود و نزدیکترین ایستگاه کارگران ساختمانی نسبت به انتخاب فرد یا افراد با رسته فنی مورد نظر اقدام کنند.

این مقام مسئول در شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این فرآیند به شکل غیرحضوری و از طریق بسترهایی همچون سایت یا گوشی همراه انجام و از این طریق ضمن تخصصی شدن نیازها و ایجاد توانمندی در کارگران، از حضور افراد و اتباع غیرمجاز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64083

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.