• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) استانداری فارس؛

آمادگی بسیج ادارات برای همکاری با جهاددانشگاهی فارس

  • کد خبر : 63919
  • 27 اردیبهشت 1402 - 20:06
آمادگی بسیج ادارات برای همکاری با جهاددانشگاهی فارس
فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) استانداری فارس با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: این آمادگی وجود دارد تا ظرفیت‌های بسیج برای همکاری در حوزه‌های مختلف در اختیار جهاددانشگاهی قرار گیرد.

سید اسماعیل علمداری چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در مراسم اعطای حکم فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج جهاددانشگاهی فارس، به برنامه‌های بسیج ادارات استان برای امسال اشاره و اضافه کرد:‌ سه دوره ارتقای سلامت اداری، تعالی خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه‌ای برای کارکنان ادارات فارس اجرا خواهد شد.

او گفت: امسال به شکل ویژه موضوعات اجتماعی در مباحث مربوط به خانواده شامل مبانی تحکیم خانواده، عفاف و حجاب، سبک زندگی و… را  دنبال خواهیم کرد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) استانداری فارس با بیان اینکه تأکید زیادی بر بحث سبک زندگی اداری شده است، گفت: امسال بنای دولت مبارزه با فساد در ادارات است و در همین راستا دوره ارتقای سلامت اداری را اجرا خواهیم کرد تا کارکنان دستگاه‌ها در خصوص این مبحث آموزش‌های لازم را ببینند.

وی، یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز را بحث سواد رسانه‌ای و فضای مجازی عنوان و اضافه کرد: دشمن تلاش گسترده‌ای در جنگ ترکیبی در بحث فضای مجازی انجام می‌دهد لذا برای مقابله با آن باید مبانی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنیم لذا این دوره را برای کارکنان ادارات اجرا خواهیم کرد.

علمداری گفت: باید به مطالبات مردم رسیدگی کنیم تا فریب حمله‌های دشمن در جنگ ترکیبی را نخورند، البته ریشه مشکلات جامعه امروز مسائل اقتصادی است و اگر اقتصاد را درست کنیم، بسیاری از موضوعات و مشکلات حل خواهند شد.

او همچنین از جهاددانشگاهی فارس درخواست کرد تا در برپایی کلاس‌های آموزشی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی کارکنان ادارات همکاری داشته باشد و افزود: پایگاه جهاددانشگاهی یکی از پایگاه‌های خوب مقاومت بسیج ادارات استان محسوب می‌شود که بسیجیان خوب و همراهی دارد و این شایسته قدردانی است.

علمداری از برگزاری همایش سراسری بانوان بسیجی ادارات فارس در خرداد امسال خبر داد و گفت: در بخش بانوان بسیجی در ادارات تلاش می‌کنیم تا به‌صورت پررنگ‌تر فعالیت داشته باشیم و در این زمینه نیز پذیرای پیشنهادات سازنده هستیم.

فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) استانداری فارس با تأکید بر اینکه بسیج یک تفکر است و به ظاهر نیست، گفت: هر کسی که دل در گرو نظام اسلامی دارد، بسیجی است.

یادآور می‌شود، در این جلسه، حکم فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج جهاددانشگاهی فارس به امیرحسین استقلال، اعطاء شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63919

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.