• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
آگهی مزایده فروش؛

آگهی مزایده فروش ۷۹۹۱ مترمربع اراضی ملک زاد شهر صدرا (۵-۱۴۰۲)

  • کد خبر : 63675
  • 20 اردیبهشت 1402 - 13:04
آگهی مزایده فروش ۷۹۹۱ مترمربع اراضی ملک زاد شهر صدرا (۵-۱۴۰۲)
شهرداري صدرا در نظر دارد 7991 مترمربع سهم خدمات شهرداری از باب تفکیک پلاک ثبتی 25473 /8 اراضی ملک زاد شهر صدرا ( دو قطعه به ترتیب 6016 مترمربع و 1975 مترمربع)را در قالب مزایده واگذار نماید.

نوبت اول: ۲۰ / ۰۲ / ۱۴۰۲

نوبت دوم: ۳۰ /۰۲ / ۱۴۰۲

شهرداری صدرا در نظر دارد ۷۹۹۱ مترمربع سهم خدمات شهرداری از باب تفکیک پلاک ثبتی ۲۵۴۷۳ /۸  اراضی ملک زاد شهر صدرا ( دو قطعه به ترتیب ۶۰۱۶ مترمربع و ۱۹۷۵ مترمربع)را در قالب مزایده طبق مشخصات و شرایط قید شده در اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید.کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مزایده گران از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

۱-  مبلغ برآورد پایه: طبق نظر کارشناسی درج شده در جدول ذیل تعیین گردیده است.

۲- مبلغ تضمین شرکت در مزایده: جهت هر قطعه زمین در جدول ذیل که مبلغ تضمین جداگانه مشخص گردیده و متقاضی موظف است به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل ۳ ماهه یا فیش واریزی نقدی به حساب ۱۰۰۸۳۰۶۷۰۰۸۸ بانک شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداری صدرا باشد.

ردیف UTM متراژ (مترمربع) کاربری براورد(ریال) تضمین شرکت در مزایده(ریال)
۱ X:637313      Y:3300251 ۶۰۱۶ مسکونی ۱۵۰٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۷٫۵۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲ X:637332      Y:3300248 ۱۹۷۵ مسکونی ۴۳٫۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲٫۱۷۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۳- مبلغ خرید اسناد ۲٫۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب ۱۰۰۸۰۵۸۹۱۴۱۲ نزد بانک شهر در سامانه ستاد ایران می باشد.

۴- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداری صدرا ضبط خواهد شد.

۵- هزینه درج آگهی نوبت اول و دوم و هزینه کارشناس رسمی دادگستری بر عهده برنده مزایده می باشد.

۶- شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار خواهد بود.

۷- سایر شرایط و جزئیات در اسناد مزایده مندرج است.

۸- تاریخ انتشار اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۲  از ساعت  ۹  می باشد.

۹- آخرین مهلت دریافت اسناد از سایت تا ساعت  ۱۰  مورخ   ۳۰ /۰۲ /۱۴۰۲  می باشد .

۱۰- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه تا ساعت  ۱۱  مورخ   ۰۹ /۰۳ /۱۴۰۲  می باشد.

۱۱- زمان بازگشایی پاکت ها در ساعت  ۱۲ مورخ   ۰۹ /۰۳ /۱۴۰۲ می باشد.

متقاضیان می بایست مدارک پاکت های الف- ب-ج در سامانه بارگذاری نمایند. شهرداری از دریافت حضوری پاکات طبق قانون معذور می باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاری در سایت (پاکت الف) به صورت فیزیکی تا ساعت  ۱۱ مورخ   ۰۹ /۰۳ /۱۴۰۲  در پاکت سربسته و با درج کامل مشخصات شرکت و شماره تماس به واحد دبیرخانه مرکزی شهرداری صدرا به آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مرکزی شهرداری صدرا کد پستی ۷۱۹۹۴۳۳۸۶۹ تحویل نمایند. شماره تماس ۳۶۴۱۴۴۱۴-۰۷۱ واحد امور قراردادها. اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس ۴۱۹۲۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷-۸۵۱۹۳۷۶۸

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63675

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.