• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز؛

دومین همایش “توسعه سرمایه‌گذاری” در شیراز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 63652
  • 25 اردیبهشت 1402 - 12:34
دومین همایش “توسعه سرمایه‌گذاری” در شیراز برگزار می‌شود
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: دومین همایش علمی-تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» با رویکرد بین‌المللی، سوم خردادماه در این کلانشهر برگزار می‌شود.

حمیدرضا اسماعیلی ضمن یادآوری اینکه همایش توسعه سرمایه‌گذاری، رویدادی یک روزه است، گفت: نخستین دوره این همایش سال گذشته و در بُعدی ملی برگزار شد و امسال این سطح به بین‌المللی ارتقاء یافته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از شهرداری شیراز، اسماعیلی گفت: این همایش با حضور جمعی از مقامات بلندپایه ملی، شماری از مسئولان استانی، مدیران شهری و برخی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز ادامه داد: مشارکت‌های مردمی و جمع‌سپاری در سرمایه‌گذاری، ابزارها و بازارهای تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اعتمادسازی در سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری‌ و توسعه پایدار شهری، گردشگری، دیپلماسی اقتصادی، سرمایه‌گذاری دیجیتال و بررسی تطبیقی قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری؛ محورهای این همایش بین‌المللی است.

اسماعیلی گفت: در نخستین دوره این همایش که اردیبهشت سال گذشته برگزار شد، شاهد امضای میثاق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاری در فارس توسط مسئولان ارشد استان و مدیریت شهری بودیم و در کنار آن، تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز منعقد و مبادله شد.

معاون شهرداری شیراز خاطرنشان کرد که این همایش روز چهارشنبه سوم خردادماه، از ساعت ۹ صبح در مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز، آغاز می‌شود و تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63652

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.