• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

پیام دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای فارس به مناسبت روز و هفته خبرنگار

  • کد خبر : 6356
  • 18 مرداد 1399 - 7:59
پیام دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای فارس به مناسبت روز و هفته خبرنگار
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در پیامی با گرامیداشت 17 مردادماه روز شهادت شهید صارمی این روز را خدمت تمام خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه استان فارس تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، متن پیام دکتر محمدجامعی به شرح زیر است:

جان نباشد جز خبر در آزمون            هر که را افزون خبر جانش فزون

مردادی دیگر فرا رسید تا بهانه ای برای پاسداشت قلم و تجلیل از قلم به دستانی باشد که تمام هم و غم آنان گره گشایی مشکلات جامعه است.

خبرنگاران در این روزهایی که جامعه با کرونا درگیر شده است همانند جهادگران عرصه سلامت در صف مقدم اطلاع رسانی مشغول خدمت هستند که در این راه تلاش آنان در آگاهی بخشی به جامعه جای بسی قدردانی دارد.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به عنوان یک مرکز آموزش عالی مهارتی، بخش قابل توجهی از فرهنگ سازی های صورت گرفته در گرایش دانشجویان به سمت تحصیل در رشته های مهارتی را نتیجه انعکاس خوب رویدادهای این دانشگاه و گزارش های تحلیلی اصحاب رسانه با موضوع مهارت آموزی می داند.

اینجانب نیز به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای، از تلاش و زحمات تمام فعالان عرصه رسانه به خصوص خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیمای مرکز فارس، خبرنگاران و عکاسان روزنامه ها و خبرگزاری های استان فارس نهایت سپاس را داشته و همت مضاعف آنان را در اطلاع رسانی ارج می نهم.

دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با دارا بودن ظرفیت های موجود در موضوع آموزش های کاربردی در بخش رسانه از جمله انیمیشن، گرافیک و همچنین تولیدات چندرسانه ای آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه اصحاب رسانه اعلام می دارد.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمام دست اندرکاران و فعال رسانه استان فارس توفیق خدمت رسانی برای همگی را از درگاه احدیت آرزمندم.

محمدجامعی

 مردادماه ۹۹

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6356

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.