• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
استاندار فارس؛

بهترین الگوهای مردمی سازی ازدواج آسان و فرزندآوری احصاء شود

  • کد خبر : 63533
  • 24 اردیبهشت 1402 - 19:23
بهترین الگوهای مردمی سازی ازدواج آسان و فرزندآوری احصاء شود
استاندار فارس بر احصای بهترین الگوهای مردمی سازی در بحث ازدواج آسان و فرزندآوری تاکید و خاطرنشان کرد: با دسته بندی این الگوها و اولویت بندی می‌توان در این مسیر به موفقیت دست یافت.

دکتر محمدهادی ایمانیه یکشنبه ٢۴ اردیبهشت در شورای اداری فارس که با حضور دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت و با موضوع “تحول از دولت بورکراتیک به دولت مردمی” برگزار شد، بیان کرد: در جریان مردمی سازی باید به این نتیجه برسیم که بهتر از همه مردم نمی‌فهمیم و بهترین سیاست‌های دنیا بدون همراهی مردم عملیاتی نیست. باید به این فهم برسیم که بدون همراهی مردم کار شایسته‌ای نمی‌توان انجام داد.

استاندار فارس با اشاره به اقدامات موثر و تاثیرگذار بسیاری از گروههای جهادی و مردمی که با انگیزه، مخلصانه و بدون تکبر به عرصه آمده و وقت می‌گذارند، گفت: البته برخی از این گروهها تصور می‌کنند که همه مدیران اختلاسگر، کم تجربه، ریاست طلب و …هستند؛ در حالی که اصل موضوع و ماجرا این نیست.

ایمانیه اضافه کرد: ایراداتی که برخی از این گروهها مطرح می‌کنند واقعا تعجب آور است.امروز بخش زیادی از مدیران استان با وجود این همه مشکلات اما پای کار بوده و وسط میدان هستند و گروههای جهادی و مخلص بسیاری نیز با همراهی و همکاری اقدامات بزرگی را رقم زده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از چالش‌ها و مشکلات فارس بدون رویکرد مردمی سازی قابل حل و فصل نیست، گفت: اصلاح الگوی کشت بدون همراهی کشاورزان و اجرای الگوی مصرف آب، برق، گاز و بنزین بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست.

استاندار فارس تاکید کرد: اگر در بحث مبارزه با گرانفروشی مردم پای کار نیایند، نمی‌شود این مشکل بزرگ را حل کرد.

ایمانیه از مردم فارس خواست با توجه به افزایش بی رویه اجاره بهای مسکن با مراجعه به سامانه مردم رسی، گزارش خانه‌های خالی را ثبت کنند تا گامهای اولیه در مسیر تعیین تکلیف این موضوع برداشته شود.

استاندار فارس همچنین پیرامون مسئله مبارزه با کشف حجاب نیز گفت: قطعا باید رویکرد این مبارزه مردمی باشد و متدینین با تذکر لسانی این موضوع را دنبال کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63533

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.