• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
به میزبانی سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص)؛

گردهمایی ائمه جمعه و جماعت شمالغرب شیراز برگزار شد 

  • کد خبر : 63525
  • 24 اردیبهشت 1402 - 16:27
گردهمایی ائمه جمعه و جماعت شمالغرب شیراز برگزار شد 
گردهمایی ائمه جمعه و جماعت، مناطق و شهرک‌های شمالغرب شیراز و شهر جدید صدرا، به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) برگزارشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شهرک و شهرهای شمالغرب شیراز، گفت: باید جذب جوانان اولویت امام جماعت و مسجد پایگاهی برای معروفات باشد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی‌اصل با اشاره به اینکه راهکار ترویج حجاب اقداماتی با رویکرد ایجابی و بیان و رفتار مهربانانه با هدف جذب است، گفت: برای ترویج حجاب نیاز به آموزشی داریم که نحوه رفتار و برخوردها با طرف مقابل به چه شکل باشد.

موسوی‌اصل اضافه کرد: ائمه جماعات انتخابات پایان امسال را جدی بگیرند و با جهاد تبیین در راستای افزایش مشارکت و اهمیت آن اقدام کنند.

امام جمعه شهرک گلستان نیز در این گردهمایی گفت: امام جماعت مسجد محور برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌هاست و روحانیون مساجد بیش از پیش نیازمند همدلی و همفکری با بسیج هستند.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: امام جماعت برای تقویت نظام دینی و احصاء مشکلات و گرفتاری‌ها و ارائه راهکار برای حل آنها، در هر محله صدای رسای مردم باشند تا شهروندان از این طریق مسائل را پیگیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز با اشاره به اینکه دشمنان، نسل امروز و نوجوان را نشانه گرفته‌اند تا عقبه مردمی نظام را از اعتقادات جدا کنند، گفت: بدخواهان، دین‌زدایی را با هدف جدایی نسل جوان از عقاید و مکتب دنبال می‌کنند.

سرهنگ غلامعلی احمدی‌جابری کوتاهی در ارتباط کیری با نوجوانان را از اهم مشکلات امروز دانست و گفت: بدخواهان با آتش تهیه گسترده، نوجوانان را دچار شبهه و سردرگمی کرده‌اند و راهکار مقابله با این مسئله ارتباط گیری و تبیین مسائل است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: پایگاه بسیج، هیئت امنا و امام جماعت مساجد نقش محوری در هدایت و جذب نسل جوان امروز دارند؛ به حتم با وحدت و همدلی و کار فرهنگی در جذب جوان می‌توان بسیار موثر عمل کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63525

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.