• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

پیام تبریک مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

  • کد خبر : 6345
  • 17 مرداد 1399 - 3:15
پیام تبریک مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس در متن پیام تبریک دکتر افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان این استان آمده است: بسمه تعالی“الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)” روز غدیر امتداد خط همه رسالت های الهی واوج این خط روشن و نورانی در طول تاریخ استامام […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس در متن پیام تبریک دکتر افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان این استان آمده است:
 بسمه تعالی
“الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)”

روز غدیر امتداد خط همه رسالت های الهی واوج این خط روشن و نورانی در طول تاریخ است
امام خامنه ای (مدظله العالی)

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.
غدیر، روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است، واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر عید پیمان، میثاق و عهد و عید عدالت و رهبری است، عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت می باشد، عید شعله افکنی بر اندیشه های باطل و عید امید آفرینی در دل هاست.
عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.
غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
بی تردید واقعه غدیرخم، آغازی دیگر برای نوشیدن از چشمه زلال راستی، پاکدستی و انسانیت است. این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام نموده و با عزمی راسخ تر از پیش در راه پیشبرد آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام می نهیم.

اینجانب این عید بزرگ و خجسته را به محضر آقا امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت بویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. خداوند همه ما را در خط رفیع ولایت نگه دارد.

حسین افلاکی فرد
مدیر امور پردیس های
دانشگاه فرهنگیان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6345

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.